آرشیو بهمن ماه 1398

آشنايي با انواع لوازم ارايش

جا براي زدن رژ سيرتكامل روي رخ

بهترين مارك رژلب
ممكن ميباشد ابروهايتان را به عارضه ها زيادي از دست داده ‌باشيد براي مثال به جهت بيشتراز اندازه با موچين كندن يا اين كه پيري يا اين كه حتي شيمي‌درماني يا اين كه... البته ، ميتوانيد همانند ابروهاي طبيعي جاي آن را بكشيد. اوليه از كليه يك قلم همرنگ ابرو‌هاي طبيعي‌تان را تعيين نمائيد و خيلي ملايم جاي ابروهاي پيشين را با به عبارتي موقعيت بكشيد. پس از خودكار مي بايست به سراغ سايه ابرو برويد و با يك برس ابرو روي نصيب‌هاي كشيده‌ گرديده را لبريز نمائيد. حواستان باشد كه بايستي تمام سطح ابرو به صورت يكنواخت رنگ داشته باشد.
در شرايطي كه ابروهايتان به صورت نقطه نقطه بخش‌هايي از آن خالي شده است مي بايست به طريقي اين جاهاي خالي را بپوشانيد، ولي مي بايست حواستان باشد كه وضعيت ابرو تصنعي و مصنوعي نشود، شايسته ترين فعاليت اين ميباشد كه با خودكار ابرو يا اين كه با سايه ابرو روي نصيب‌هاي خالي ضربات آرام بزنيد. در حالتي‌كه شم كرديد كه هيچ كدام از اين طريق‌ها به تنهايي پاسخ نمي‌دهد، مي‌‌توانيد از هر دو نحوه همدم هم به كار گيري فرمائيد.
زماني مسافت ميان ابروها خيلي زياد باشد  موقعيت ديده‌ها تغيير و تحول مي‌نمايد، كه خير ديده‌ها مي توانند خويش را نشان دهند و خير ابروها. به همين استدلال كناره داخلي ابروها را با سايه ابرو تصحيح كرده و به آن‌ها شرايط دهيد. مي بايست ابروها به طريقي مالامال شوند تا يك خط بي واسطه در كناره داخلي عرض‌اندام نمايد.


براي اين‌كه بدانيد شايسته ترين جا براي زدن رژ سيرتكامل روي رخ شما كجاست نخستين مي بايست بدانيد صورتتان چه فرمي دارااست.رژ سيرتكامل صرفا به طور شما رنگ طولاني تر نمي‌نمايد بل‌كه قرار ميباشد سيرتكامل‌هاي شمارا پر رنگ‌خيس و قشنگ‌خيس نشان دهد.
اكثرا براي پوشاندن پف و سياهي تحت ديده‌ها از لايه زخيمي از كانسيلر به كارگيري ميكنند.البته شايسته ترين چاره اين‌ ميباشد كه ذيل ديده را يه خرده از سايه ديده پر‌نور‌خيس بزنيد و آن‌گاه سايه ديده تيره‌خيس را به طور كامل  روي پف ذيل ديده بزنيد.
در شرايطي كه از خط ديده مايع به كارگيري مي كنيد مسلما به معيار درخشاني و پررنگي آن آگاهيد، ولي براي اين‌كه پيرايش طبيعي‌تري داشته باشيد، پس از اين‌كه خط ديده را كشيديد و كم آب شد با يك گوش منزه‌كن به آرامي روي خط چشمتان بكشيد  تا يه خرده از رنگ آن بكاهيد.


هيچ وقت مرطوب كننده را فراموش نكنيد، خصوصا در پيرايش حريم لب. در واقع مرطوب كننده منجر پررنگ خيس شدن لب ها گرديده و آنها‌را پُر و گوشتالو نشان خواهد بخشيد و منجر ميگردد هر مدل خط و خطوط ريز پوستي در نزديكي لب بالايي كمتر به ديده بيايد.
براي شيارهايي كه روي لب هايتان افتاده، از كرمِ آميخته با موم به كار گيري نماييد. تركيبات قابل انعطاف كننده جانور درين محصول ها به قابل انعطاف شدن خط و خطوط لب ها مي انجامد و سدي در آن ساخت مينمايد كه سبب مي‌گردد رنگِ رژ لب وارد شيارهاي لبتان نشود و لب هايتان طولاني تر به ديده بيايد. در غايت، به دور لب هايتان را خط لبي بكشيد كه رنگش با رنگ طبيعي لب هايتان سِت باشد تا لب هايتان نازك به لحاظ نيايد و آنگاه از يك رژ لب كرمي مات به كار گيري نمائيد كه دربردارنده مرطوب كننده ميباشد و سبب قابل انعطاف شدن خط و خطوط ما‌نده و مازاد ميشود.
با به كارگيري از خودكار لب با سايه اي مقداري برجسته خيس از رنگ لبتان مي‌توانيد حاشيه هاي بيروني لب را پررنگ خيس نماييد و آنگاه با آرايش و پيرايش رژ لب كرمي كه ته رنگ پر‌نور تري دارااست، به عنوان مثال قرمز‌رنگ ملايم يا اين كه رنگ هلويي، آن را پُر فرمائيد تا اين چنين لب هايتان پُرتر به ديده بيايد. براي آنكه آنان را جالب خيس فرمائيد، مي‌توانيد رشد را برق لبي بزند كه دربردارنده مخلوط اُليگوپپتيد پالميتول بوده و به ارتقا واحد سنجش كلاژن ياري مي نمايد.

استعمال از قلم لب

بهترين مارك رژلب
استعمال از قلم لب، براي بدون نقص كردن پيرايش لب‌ها، خيلي زيباتر از رژلب زدن به تنهايي ميباشد. البته آيا كشيدن خط لب يك ضرورت ميباشد و يا اين كه صرفا براي زيباتر شدن پيرايش لب به عمل مي‌رود؟ چه موقع‌هايي بايستي صد رد صد از قلم و خط لب به كارگيري كنيم تا آرايشمان بهتر و بي نقص به لحاظ آيد؟  براي داشتن يك آرايش و پيرايش قشنگ و طبيعي و ولي ديدني، مي بايست به نكات ريز و مهم آرايشي طولاني تر اعتنا كرد. امروزه اصول آراستن با عصر‌هاي قديم يه خرده فرق نموده است و تنها استعمال از يك رژلب عادي، خيلي جالب و خوشگل به لحاظ نمي‌آيد.
خط لب زدن براي داشتن يك آرايش و پيرايش قشنگ و بدون نقص، مانند يك پرايمر ميباشد و اگرچه در پيرايش كلي و نهايتا روي لب‌ها چشم نمي شود، البته به كار گيري از آن، سود رژلب زدن را كلاً پايين تاثير خويش قرار ميدهد و زيباتر مي نمايد. همينطور به كار گيري از اين اسباب و اثاث پيرايش، سبب ماندگاري رژ روي لب‌ها ميشود.
 
وضعيت هايي كه مي بايست از خودكار لب به كارگيري كنيم1. براي آرايش و پيرايش لب هاي نازك و يا اين كه اينكه خط لب طبيعي خودتان ناهموار و نامتقارن ميباشد، مي بايست از خط لب به كار گيري نماييد. به كارگيري از خط لب براي اين گونه لب‌ها، سبب ساز مي گردد كه پرتر و حجيم‌خيس چشم شوند. به اين ترتيب از يك قلم لب با رنگ مقداري تيره‌خيس از رنگ لب خودتان به كارگيري فرمائيد.
 


 
2. در حالتي‌كه رژلبي كه به كارگيري ميكنيد، درخشان ميباشد و يا اين كه فرمول چرب و روغني داراست، بايستي از خط لب هم به كارگيري نمائيد. اين سيرتكامل رژلب‌ها به ندرت روي خطوط ريز پوست حريم لبتان جنبش مي‌نمايند و حريم لب را نا مرتب و چين خورده نشان ميدهند. استعمال از خودكار لب منجر ميگردد كه‌اين واقعه نيافتد.
اما مي بايست بدانيد كه استعمال از اين جور رژلب‌ها ريسك بالايي دارااست و حتي با به كارگيري از خط لب هم ممكن ميباشد اين رخداد بيافتد، براين اساس بهتر ميباشد قبلي از آغاز آرايش و پيرايش، از كانسيلر مطلوب براي حريم لب هم امداد بگيريد.
 
3. در صورتي ميخواهيد رژلبتان تميز نشود و در يك ضيافت يك‌سري ساعته فارغ از تغيير تحول و كمرنگ شدن، روي لبتان اثبات باشد، پيشين از اينكه رژلب بزنيد، بدور تا بدور و درون لب را با خودكار لب آرايشي كه همرنگ رژلبتان ميباشد، لبريز نمائيد. اين اساس براي لب‌ها تحت عنوان يك فيكس كننده رژلب خواهد بود كه از تميز شدن آن دوري مي نمايد.
در مجموع براي ماندگاري اضافه هر آرايشي، بايستي از پرايمر و پوشش اساس براي آن به كار گرفت كه براي رژلب، استعمال از خودكار لب همين حكم را داراست.
ماندگاري پيرايش روي فيس با اين طريق ها
 


 
4. يك رژلب مات خوشگل! خودكار لب در واقع رژلب مات و فشرده ميباشد كه مي‌اقتدار از آن تحت عنوان رژلب هم به كار گرفت. اين رژلب هم دوام و ماندگاري بيشتري داراست و هم اينكه به كارگيري از آن خيلي ريلكس‌خيس از رژلب ميباشد. ميتوانيد از اين قلم آرايشي، هر وقت كه خواستيد، تحت عنوان رژلب استعمال نماييد.

لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي‌

بهترين مارك رژلب
ادت شما مي شود؟ آيا شما نيز مايل ميباشيد كه لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي‌ رنگ داشته باشيد؟ خوب، اين يك روياي به دور و دست‌نيافتني وجود ندارد. تجمع رنگدانه‌ها در بافت‌ها (رنگي شدن)، يك اختلال شايع و متداول هست. لب‌ها به يك‌سري برهان، مي توانند قصد به تيره شدن داشته باشند.
بعضي اوقات، چيزي كه شما مي‌خوريد و مي‌آشاميد، مثلا، سيگار كشيدن مي تواند منجر تيرگي لب‌ها شود. تجمع رنگدانه‌ها در بافت‌ها قادر است به علت كمبود گردش خون نيز به وجود مي آيد. ولي چه‌گونه مي‎‌اقتدار از اين‌ها خلاص شد، و چه‌طور مي‌اقتدار لب‌هاي قابل انعطاف و لطيفي داشت؟
چه گونه لب‌هاي قابل انعطاف و لطيفي داشته باشيم؟
داروها و معالجه‌هاي خانگي شگفت‌انگيز پايين را براي داشتن لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي رنگ، و  براي بهبود شادابي و زيبايي آنان بخوانيد.
1- براي داشتن لب‌هاي قابل انعطاف و لطيف، اطمينان نتيجه ها نمائيد كه لب‌هايتان را دست كم دوبار در هفته پوسته‌پوسته مي كنيد. انگشت خويش را به نرمي به آب بزنيد، بعد آن را در شكر فرو برده، و لب‌هاي خويش را با مالش مختصر شكر بر روي آن ها، پوسته‌پوسته فرماييد. شكر را از روي لب‌هايتان تميز فرمائيد، و يك مرهم لب (يك مادۀ موم مانند كه به طور موضعي براي روي لب‌ها، به خواسته مرطوب كردن و از در ميان بردن و تسكين لب‌هاي كم آب، وحشيانه و شكاف‌خورده، التهاب و آماس كناره‌هاي لب، التهاب غشاء مخاطي دهن و تاول‌هاي ملتهب درون و نزديك دهن به فعاليت مي‌رود)، را بر روي آن ها بزنيد.

2- شب گذشته از خواب، مرهم لب را بزنيد، و بگذاريد در تمام ارتفاع شب، روي لب‌هايتان بماند. با لب‌هاي صورتي از خواب بيدار مي شويد. از مرهم‌هاي لب با رنگ و اجزاء تشكيل‌دهندۀ تصنعي اجتناب فرماييد. مدام آن‌هايي را كه اجزاء تشكيل‌دهندۀ طبيعي دارا‌هستند، تعيين نماييد.

3- از يك خودكار‌گيسو قابل انعطاف با مقداري خمير دندان استعمال فرماييد، و با ماليدن آن با حركات دايره‌اي صورت بر روي لب‌ها، از شر پوست كم آب، خلاص گرديده، و يك اثر حجم‌دهنده به آن بدهيد. اين پوست مرده را كنده، و سبب ساز ميگردد كه لب‌ها، قابل انعطاف و لطيف به حيث بيايند.

4- از يك مرهم با رنگ جزيي صورتي استعمال فرمائيد، و بگذاريد تا در تمام ارتفاع شب، بر روي لب‌هايتان بماند، تا مقداري به آنان رنگ داده، و در غايت به شما لب‌هاي صورتي بدهد.

براي داشتن لب هايي پر رنگ

بهترين مارك رژلب
براي داشتن لب هايي پر رنگ ديگر نيازي به فعاليت هاي زيبايي وجود ندارد. با نحوه هاي بي آلايش ذيل ميتوانيد لب هاي تان را پررنگ فرمائيد.رمز داشتن لب هاي پررنگ و يگانهمدام سوال خيلي از خانمها بوده به دليل آن كه داشتن لب هاي قلوه اي به طور جذابيت بيشتري رو ميده، امروزه با با تزريق و مواد شيمايي اينكار ريلكس خيس گرديده اما مخاطرات خودش رو هم داره علاوه بر اينكه اين مساله علاوه بر هزينه بر بودن، ريسك بودن حالتي غير طبيعي هم داره مدام به كار گيري از مواد طبيعي ازران ترين، سريعترين و موثر ترين راههاست.شما خودتان مي‌توانيد كارهايي انجام دهيد تا به لب هايي فوق العاده خوشگل و پر رنگ دست پيدا فرمائيد! اين امور صرفا مستلزم يه خرده عملكرد شماست.
روند كاربراي پر رنگ كردن لب به طور طبيعي:1- هر سه روز يك توشه از پوست لبتان لايه برداري فرمائيد تا سلول هاي مرده ي پوست لبتان از در بين رفته و لبتان قابل انعطاف و صاف شود. مي‌توانيد از يك اسكراب لب كه از عسل، شكر و وازلين تشكيل‌شده ميباشد براي لايه برداري به كار گيري نماييد.2- در به كار گيري از قابل انعطاف كننده ي لبتان اعتنا ويژه اي داشته باشيد، شب ها پيش از اينكه به رختخواب برويد و هر روز صبح بعداز بيدار شدن از خواب، از آن به كار گيري نمائيد.3- براي اينكه لب هايتان قابل انعطاف شود، يك چاي گوني اي را در آب داغ فرو ببريد. چاي را بيرون كرده و اذن دهيد حرارتش نادر شود. بعد از آن حدود 3 دقيقه چاي را بر روي لب هاي خويش بگزاريد. اين فعاليت در قابل انعطاف كردن لب هايتان اعجاز خواهد كرد.4- براي اينكه لب هايتان پر رنگ، پهناور و يا اين كه حجيم خيس بنظر بيايند فراتر از كمان لبتان مقدار مقداري سايه ي سپيد بزنيد. بعد از آن پاره اي فراتر از خط طبيعي لبتان خط لب بكشيد. حواستان باشد بيشتراز حد، از خط طبيعي لبتان بالا نرويد، در صورتي چنين شود، لبتان جلوه ي خير و خوبي پيدا نخواهد كرد و حتي ممكن ميباشد بنظر بيايد كه پيرايش نكرده ايد. در ازاي در صورتي‌كه صرفا مقدار مقداري از خط طبيعي بالا رويد، لبتان پهناور و زيباتر بنظر خواهد آمد. هنگام گزينش خط لب براي خودتان نيز، اطمينان پيدا نماييد كه رنگي يكسان با رنگ طبيعي لبتان، يا اين كه مقداري پررنگ خيس گزينش نموده ايد.5- مدام يك قابل انعطاف كننده ي لب در كيفتان داشته باشيد، تا در فيس نياز از آن استعمال فرماييد.6- براي ارتقا جذابيت و جلب اعتنا طولاني تر لب ها، برق لب يا اين كه رژ لب حجم دهنده به كار گيري فرماييد و بصورت منظم آنرا تجديد نماييد.7- مدام پيش از اينكه رژ لب بزنيد، از پوست لبتان لايه برداري فرمائيد. يك ليف گرمابه مرطوب يا اين كه مسواك را به آرامي روي لب هايتان بكشيد تا پوست مازاد لبتان ساييده شود. حواستان باشد كه بيشتراز اندازه يا اين كه با شدت اين عمل را انجام ندهيد، لايه برداري بيش تر از اندازه، ممكن ميباشد پوست لبتان را كم آب يا اين كه لبتان را تحريك كرده و خون بيندازد.8- در غايت در شرايطي كه ميخواهيد لب هايي ديدني، جذاب اعتنا و داغ داشته باشيد، از رژ قرمز رنگ خاصتان براي قرارهاي خاصتان به كارگيري نماييد.
لب هاي پر رنگطريق هاي خانگي پر رنگ كردن لبنكات:براي لايه برداري از لبتان، كمي شكر قهوه اي و پاره اي آب را باهم ادغام فرمائيد. ادغام را در تكان هاي دايره وار بر روي لبتان بماليد. بعد لب هايتان را بشوييد. آن را ليس نزنيد، به دليل آن كه لبتان را كم آب خواهد كرد! همينطور ميتوانيد از مسواكتان هم استعمال فرماييد. با آب گرم پاره اي آنرا قابل انعطاف كرده و در جنبش هاي دايره وار بر روي لبتان بكشيد. اين عمل را پيش از به كار گيري از هر اسباب آرايشي براي لبتان پيشنهاد مي‌كنيم.آب را فراموش نكنيد! مدام يادتان باشد نوشيدن آب مي‌تواند به

تعيين رنگ رژ لب

بهترين مارك رژلب
نازوب، اسباب آرايشي مدام اهميت متعددي براي خانم ها دارا هستند و طريق خريد و استعمال از آنان نيز مهم ميباشد. رژ لب  يكي‌از اثاثيه پيرايش رايج دنياست كه نسبتاً تمام خانم ها از آن به كار گيري ميكنند ولي مساله اي كه كمتر آيتم اعتنا آن ها قرار مي‌گيرد، اين ميباشد كه ديده ها و لب ها مهم‌ترين و حساس ترين اعضاي رخ مي‌باشند كه بيشترين توليدهاي توليدات آرايشي هم مرتبط با اين دو حوزه‌ ميباشد…اين يعني زنگ خطر براي خانم هايي كه سواي هيچ تحقيق و شناختي براي خريد توليدها آرايشي (مخصوصا مرتبط با ديده ها و لب ها) مبادرت مي‌كنند و به هيچ عنوان به‌اين نكته اعتنا نمي‌كنند كه ممكن ميباشد اين بازار پويا و پرسود سبب ساز ورود توليدات نامرغوب و گاه خطرناك شود.
اضافه رژلب ها دربردارنده لوسيون، ويتامين هاي متفاوت، مواد حفاظتي UV (كه از خرابي رژ دوري مي‌كنند)، روغن، الكل، رنگدانه و موم مي‌باشند. در رژهاي متعدد مواد شيميايي و مواد طبيعي به عمل مي رود ولي مساله اصلي معيار استاندارد بودن هرمورد از آنهاست.
● چه رنگي براي چه پوستي؟
براي تعيين رنگ رژ لب مطلوب بايستي به متاع و رنگ پوست خويش اعتنا فرمائيد. خانم هايي كه پوست چهره نسبتا تيره اي دارا هستند، بهتر ميباشد از رژ هاي قرمز رنگ تيره، بنفش و گوجه اي درخشان به كارگيري نمايند. رژهاي قهوه اي پر‌نور و آجري با سايه صورتي رنگ ، براي خانم هايي مطلوب خيس ميباشند كه رنگ پوست شان پر‌نور خيس ميباشد. در‌صورتي‌كه رنگ پوست فيس شما گرم ميباشد از رژهاي اساس رنگ نارنجي رنگ استعمال نمائيد و در‌صورتي‌كه رنگ پوست شما وضعيت سرد و پر‌نور دارااست، از رژهاي مبنا رنگ آبي‌رنگ. چنانچه ميخواهيد رنگ رژ لب مقطع دوره متعددي مراقبت شود، بهتر ميباشد بعداز استعمال از رژ، از يك جنس ليپ سيلينگ استعمال نمائيد.

تفكر افتادم رژ لب

بهترين مارك رژلب
مطلقا شنيده اي كه هر چيزي گياهي و طبيعي آن بهتر ميباشد منم به تفكر افتادم رژ لب گياهي تنظيم كنم .
ولي شايد چندين سوال براي شما درباره ي اين رژ لب پيش آيد كه نخست به آنان پاسخ مي دهم .
رژ لب گياهي چه چيزي است ؟از آنجايي كه ما هر ماده گياهي و طبيعي را بي ضرروزيان مي‌دانيم عادت كرديم كه همه توليد ها بي ضرر و زيان و تندرست را گياهي و طبيعي اسم گذاري كنيم حتي در شرايطي‌كه آن متاع بصورت صنعتي تشكيل شده باشد .
خلاصه اينكه مي‌توانم بيان كنم :
توليدات صنعتي هم موجود است كه به جهت بي زيان بودن به نام گياهي شناخته مي گردند مثل توليدات آرايشي فارغ از سرب .


رژ لب گياهي به عبارتي رژ لب فارغ از سرب ميباشد ؟از در بين همگي رژ لب ها ، رژ لبي كه تحت عنوان بي ضرروزيان ترين و سلامت ترين رژ لب شناخته ميگردد مدل سواي سرب آن يعني رژ لب سواي سرب ميباشد .
رژ لب فارغ از سرب گه گاه به نام رژ لب گياهي هم شناخته ميگردد . از مارك هاي معروفي كه رژ لب سواي سرب ساخت مي نمايند مارك داراي اعتبار مك است .
در كليپ پايين فراگيري ايجاد رژ لب طبيعي و گياهي با تركيبي از چغندر قند آب گيري گرديده و كره ارائه ميگردد كه مي توانيد علاوه بر زيبايي لب ها از سالمي لب هايتان هم مطمئن گرديد.Play Video اخذ ويديو اكران در آپاراتاز كجا رژ لب گياهي تنظيم كنيم ؟همانگونه كه گفتم رژ لب گياهي به عبارتي رژ لب فارغ از سرب مي‌باشد .
 در صورتيكه رغبت داري ميان اسباب و اثاث آرايش و پيرايش لبت از توليدات گياهي و سواي سرب به كارگيري كني مي تواني براي خريد رژ لب از دكان كشور ايران رژ ، رژ لب فارغ از سرب مك را با مطلوب ترين ارزش و فارغ از هزينه پستي و با ارسال بدون‌پول توصيه دهي .


ايجاد رژ لب گياهي در خانهجذاب ميباشد بداني با اسباب بسيار بي آلايش ميتواني در خانه رژ لب گياهي بسازي .
اسباب و اثاث مايحتاج براي ايجاد رژ لب گياهي قرمز :
روغن نارگيل يك قاشق چاي خوري
پودر چغندر قند و يا اين كه چغندر قند آبگيري گرديده
كره كاكائو كمتر از يك قاشق چاي خوري
موم عسل يك قاشق چاي خوري
در آغاز موم عسل را به شيوه بن ماري بر روي بخار آب به وضعيت مايع و قابل انعطاف در مي‌آوريم ، آن گاه كره كاكائو و روغن نارگيل را به آن بيش تر مي‌كنيم .
بعد از اينكه مواد به طور كامل موقعيت مايع و يك دست گرفتند كمي پودر چغندر قند (مي‌تواني چغندر قند را آبگيري نمايي) طولاني تر مي‌كنيم و تا يك پارچه شدن ادغام مي‌كنيم .
مسلما بخوانيد : لب چوشي خوشمزه با رژ لب مزه دار خانگي


رژ لب گياهي شما مهيا ميباشد كه به جهت قرمز رنگ بودن چغندر قند ، رنگ قرمز‌رنگ خوشرنگي دارااست . ميتواني اين رژ لب را در ظرفي در بسته و در فريزر حفظ كني .

تركيبات مضررژلب

بهترين مارك رژلب

ژلب، تحت عنوان اولي ابزار آرايشي و بهداشتي شناخته شده‌است و تاكنون همچنان آيتم استعمال بانوان قرار ميگيرد. رژلب‌هاي شيميايي كه امروزه مصرف بسيار متعددي دارا هستند، دارنده سرب متعددي براي ماندگاري رنگدانه مي باشند.


سرب ماده‌اي ميباشد سمي كه از روش پوست جذب مي گردد و براي تن بسيار زيان دارااست.
متاسفانه درصد بالايي از رژلب‌ها دارنده مواد اكسيدآهن، پلي اتيلن و دي‌اكسيد تيتانيوم مي باشند و خطر ابتلا به سرطان‌هاي ريوي و سينه هنگام استعمال از آن بالاست.


تركيبات مضر
فرمالدئيد كه در خيلي از فرآورده‌ها مثل رژلب، لاك ناخن و.. يافت مي گردد، منجر التهاب و تحريك پوستي و درصورت تماس مزمن سبب ضعف همگاني مي شود. رنگ‌هاي شيميايي زيادي كه در كالا‌هاي گوناگون به ويژه فرآورده‌هاي زيبايي و آرايشي مصرف ميگردد، مي تواند درصورت رعايت نكردن استانداردهاي مختص، خلل ساز باشد. گهگاه اين رنگ‌ها براي ساخت رنگ خاصي با هم مخلوط مي شوند كه علاوه بر عارضه ها پوستي، قادر است عارضه ها مختلف داخلي نيز داشته باشد. به ويژه در باب رژلب كه در حين روز چند دفعه تكرار ميشود و احتمال داراست با ميل كردن هر گونه ماده غذايي پاره اي از آن مستقيما نيز وارد تن شود.



انواع رژلب

شناخت با گونه هاي رژ لب

 

بهترين مارك رژلب

مراد از اشكال رژ لب صرفا تفاوت در رنگ آنها وجود ندارد, رژ لب هاي مختلفي در بازار موجود هست كه از ديد محصول و بافت با هم تفاوت دارا هستند و به نحوه ها مختلفي آيتم استعمال قرار مي گيرند. تمامي خانم ها مي بايست با اشكال رژ لب هاي جامد و مايع و خصوصيت هركدام از آنها آشنا باشد تا بتواند شايسته ترين رژ لب را براي حالت هاي متعدد تعيين نمايد, در‌پي اين مقاله از نمناك گونه هاي رژ لب را به شما معرفي مي كنيم .


اشكال رژ لب هاي جامد

رژ لب هاي كرمي و خصوصيت آن ها

رژ لب هاي كرمي پوشش خير و خوبي دارا‌هستند و درخشان مي باشند, اينگونه رژ لب ها معمولا ماندگاري متعددي دارا هستند و سبب ساز تقويت و پررنگ به لحاظ وصال لب ها مي‌شوند. رژ لب هاي كرمي براي شرايط هاي متفاوت قابل به كار گيري اند صرفا مي بايست در تعيين رنگ آن اعتنا فرمائيد.

رژ لب هاي روشن و خصوصيت آن ها

رژ لب هاي واضح پوشش دهي و رنگ خاصي ندارند صرفا منجر مي شوند لب ها روشن و زيباتر شوند, اين رژ لب ها براي دختر خانوم ها و آرايش و پيرايش روزانه بسيار مطلوب مي‌باشند. خودداري از بي آبي لب يكي‌از ديگر از خصوصيت هاي رژ لب هاي واضح ميباشد.

رژ لب هاي مات و خصوصيت آن‌ها

رژ لب هاي مات امروزه دوست داستني ترين جور رژ لب در ميان خانم ها ميباشند كه بدون نقص ترين پوشش دهي و بيشترين ماندگاري را دارا‌هستند, رژ لب هاي مات طيف رنگي گسترده اي دارا هستند و براي مجالس مطلوب خيس ميباشند. يكي‌از بدي هاي اينگونه رژ لب ها اين ميباشد كه منجر بي آبي لب ها مي گردند.


گونه هاي رژ لب هاي مايع

لاك لب و خصوصيت هاي آن

لاك لب نسبتاً مشابه رژ لب هاي مات ميباشد و درخشان وجود ندارد, ماندگاري لاك لب فوق العاده ميباشد. لاك لب براي عروس خانم ها هم آيتم قابل قبولي ميباشد چون پوشش دهي و ماندگاري بالايي داراست.