لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي‌

آشنايي با انواع لوازم ارايش

لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي‌

بهترين مارك رژلب
ادت شما مي شود؟ آيا شما نيز مايل ميباشيد كه لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي‌ رنگ داشته باشيد؟ خوب، اين يك روياي به دور و دست‌نيافتني وجود ندارد. تجمع رنگدانه‌ها در بافت‌ها (رنگي شدن)، يك اختلال شايع و متداول هست. لب‌ها به يك‌سري برهان، مي توانند قصد به تيره شدن داشته باشند.
بعضي اوقات، چيزي كه شما مي‌خوريد و مي‌آشاميد، مثلا، سيگار كشيدن مي تواند منجر تيرگي لب‌ها شود. تجمع رنگدانه‌ها در بافت‌ها قادر است به علت كمبود گردش خون نيز به وجود مي آيد. ولي چه‌گونه مي‎‌اقتدار از اين‌ها خلاص شد، و چه‌طور مي‌اقتدار لب‌هاي قابل انعطاف و لطيفي داشت؟
چه گونه لب‌هاي قابل انعطاف و لطيفي داشته باشيم؟
داروها و معالجه‌هاي خانگي شگفت‌انگيز پايين را براي داشتن لب‌هاي قابل انعطاف، لطيف و صورتي رنگ، و  براي بهبود شادابي و زيبايي آنان بخوانيد.
1- براي داشتن لب‌هاي قابل انعطاف و لطيف، اطمينان نتيجه ها نمائيد كه لب‌هايتان را دست كم دوبار در هفته پوسته‌پوسته مي كنيد. انگشت خويش را به نرمي به آب بزنيد، بعد آن را در شكر فرو برده، و لب‌هاي خويش را با مالش مختصر شكر بر روي آن ها، پوسته‌پوسته فرماييد. شكر را از روي لب‌هايتان تميز فرمائيد، و يك مرهم لب (يك مادۀ موم مانند كه به طور موضعي براي روي لب‌ها، به خواسته مرطوب كردن و از در ميان بردن و تسكين لب‌هاي كم آب، وحشيانه و شكاف‌خورده، التهاب و آماس كناره‌هاي لب، التهاب غشاء مخاطي دهن و تاول‌هاي ملتهب درون و نزديك دهن به فعاليت مي‌رود)، را بر روي آن ها بزنيد.

2- شب گذشته از خواب، مرهم لب را بزنيد، و بگذاريد در تمام ارتفاع شب، روي لب‌هايتان بماند. با لب‌هاي صورتي از خواب بيدار مي شويد. از مرهم‌هاي لب با رنگ و اجزاء تشكيل‌دهندۀ تصنعي اجتناب فرماييد. مدام آن‌هايي را كه اجزاء تشكيل‌دهندۀ طبيعي دارا‌هستند، تعيين نماييد.

3- از يك خودكار‌گيسو قابل انعطاف با مقداري خمير دندان استعمال فرماييد، و با ماليدن آن با حركات دايره‌اي صورت بر روي لب‌ها، از شر پوست كم آب، خلاص گرديده، و يك اثر حجم‌دهنده به آن بدهيد. اين پوست مرده را كنده، و سبب ساز ميگردد كه لب‌ها، قابل انعطاف و لطيف به حيث بيايند.

4- از يك مرهم با رنگ جزيي صورتي استعمال فرمائيد، و بگذاريد تا در تمام ارتفاع شب، بر روي لب‌هايتان بماند، تا مقداري به آنان رنگ داده، و در غايت به شما لب‌هاي صورتي بدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.