استعمال از قلم لب

آشنايي با انواع لوازم ارايش

استعمال از قلم لب

بهترين مارك رژلب
استعمال از قلم لب، براي بدون نقص كردن پيرايش لب‌ها، خيلي زيباتر از رژلب زدن به تنهايي ميباشد. البته آيا كشيدن خط لب يك ضرورت ميباشد و يا اين كه صرفا براي زيباتر شدن پيرايش لب به عمل مي‌رود؟ چه موقع‌هايي بايستي صد رد صد از قلم و خط لب به كارگيري كنيم تا آرايشمان بهتر و بي نقص به لحاظ آيد؟  براي داشتن يك آرايش و پيرايش قشنگ و طبيعي و ولي ديدني، مي بايست به نكات ريز و مهم آرايشي طولاني تر اعتنا كرد. امروزه اصول آراستن با عصر‌هاي قديم يه خرده فرق نموده است و تنها استعمال از يك رژلب عادي، خيلي جالب و خوشگل به لحاظ نمي‌آيد.
خط لب زدن براي داشتن يك آرايش و پيرايش قشنگ و بدون نقص، مانند يك پرايمر ميباشد و اگرچه در پيرايش كلي و نهايتا روي لب‌ها چشم نمي شود، البته به كار گيري از آن، سود رژلب زدن را كلاً پايين تاثير خويش قرار ميدهد و زيباتر مي نمايد. همينطور به كار گيري از اين اسباب و اثاث پيرايش، سبب ماندگاري رژ روي لب‌ها ميشود.
 
وضعيت هايي كه مي بايست از خودكار لب به كارگيري كنيم1. براي آرايش و پيرايش لب هاي نازك و يا اين كه اينكه خط لب طبيعي خودتان ناهموار و نامتقارن ميباشد، مي بايست از خط لب به كار گيري نماييد. به كارگيري از خط لب براي اين گونه لب‌ها، سبب ساز مي گردد كه پرتر و حجيم‌خيس چشم شوند. به اين ترتيب از يك قلم لب با رنگ مقداري تيره‌خيس از رنگ لب خودتان به كارگيري فرمائيد.
 


 
2. در حالتي‌كه رژلبي كه به كارگيري ميكنيد، درخشان ميباشد و يا اين كه فرمول چرب و روغني داراست، بايستي از خط لب هم به كارگيري نمائيد. اين سيرتكامل رژلب‌ها به ندرت روي خطوط ريز پوست حريم لبتان جنبش مي‌نمايند و حريم لب را نا مرتب و چين خورده نشان ميدهند. استعمال از خودكار لب منجر ميگردد كه‌اين واقعه نيافتد.
اما مي بايست بدانيد كه استعمال از اين جور رژلب‌ها ريسك بالايي دارااست و حتي با به كارگيري از خط لب هم ممكن ميباشد اين رخداد بيافتد، براين اساس بهتر ميباشد قبلي از آغاز آرايش و پيرايش، از كانسيلر مطلوب براي حريم لب هم امداد بگيريد.
 
3. در صورتي ميخواهيد رژلبتان تميز نشود و در يك ضيافت يك‌سري ساعته فارغ از تغيير تحول و كمرنگ شدن، روي لبتان اثبات باشد، پيشين از اينكه رژلب بزنيد، بدور تا بدور و درون لب را با خودكار لب آرايشي كه همرنگ رژلبتان ميباشد، لبريز نمائيد. اين اساس براي لب‌ها تحت عنوان يك فيكس كننده رژلب خواهد بود كه از تميز شدن آن دوري مي نمايد.
در مجموع براي ماندگاري اضافه هر آرايشي، بايستي از پرايمر و پوشش اساس براي آن به كار گرفت كه براي رژلب، استعمال از خودكار لب همين حكم را داراست.
ماندگاري پيرايش روي فيس با اين طريق ها
 


 
4. يك رژلب مات خوشگل! خودكار لب در واقع رژلب مات و فشرده ميباشد كه مي‌اقتدار از آن تحت عنوان رژلب هم به كار گرفت. اين رژلب هم دوام و ماندگاري بيشتري داراست و هم اينكه به كارگيري از آن خيلي ريلكس‌خيس از رژلب ميباشد. ميتوانيد از اين قلم آرايشي، هر وقت كه خواستيد، تحت عنوان رژلب استعمال نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.