اسباب و اثاث آرايش و پيرايش و خصوصا رژلب

آشنايي با انواع لوازم ارايش

اسباب و اثاث آرايش و پيرايش و خصوصا رژلب

بهترين مارك رژ لب
معمولا خانم ها براي داشتن رخ اي قشنگ، از اسباب و اثاث آرايش و پيرايش و خصوصا رژلب ارگانيك استعمال مي‌كنند. مدام خريد اسباب و اثاث پيرايش باكيفيت و داراي اعتبار مثل خريد رژلب ارگانيك يا اين كه رژلب سواي سرب يا اين كه رژلب گياهي، گران بوده؛ به اين دليل كه اين رژلب ها دارنده ويتامين بوده و عاري از هرگونه مواد سمي مانند سرب مي‌باشند، در فيض در اثر تماس با پوست، از اشتباهات احتمالي دوري مي‌نمايد. به كارگيري از رژلب هاي ارگانيك، سبب ساز مي‌شود كه مواد سمي از روش ميل كردن خوراك و يا اين كه مك زدن لب وارد تن نشود. با درك كردن اين موردها، خانم هاي خوش ذوقي هم ميباشند كه ترجيح ميدهند به جاي خريد چنين رژلب هاي با كيفيتي، خودشان رژلب بسازند و از آن به كارگيري كنند. به دنبال نوشته‌علمي، با شيوه تصحيح كردن دو رژلب گياهي آشنا مي شويم.
روند ايجاد رژلب با چاي آلبالوبراي ساختن رژلب طبيعي، بايستي از مواد طبيعي و ارگانيك به كارگيري فرمائيد. در توليد رژلب با چاي آلبالو، همان طور كه از نام آن پيدا ميباشد، نياز به چاي آلبالو يا اين كه چاي انبان اي با مزه آلبالو داريم، از ساير مواد بكار رفته،يك فنجان آب جوش و كاسه(جهت ريختن رژلب در آن) ميباشد.
مرحله 1: درابتدا در يك ظرفي، چاي گوني اي يا اين كه چاي آلبالو را به همپا يك فنجان آب جوش بريزيد و به بازه 10 تا 20 دقيقه، اذن دهيد، بجوشد تا همه رنگ هاي جانور در آن تخليه شود.
مرحله 2: بعداز آنكه مواد قرمز‌رنگ از چاي انبان اي بيرون شد، مي بايست انبان را از پياله بيرون كنيم و اذن دهيم كه آب مازاد آن تبخير شود براي مرطوب كنندگي اين رژلب از يه خرده گلاب هم مي‌توانيد استعمال نمائيد.
مرحله 3: بعداز اينكه محلول ما غليظ شود و عاري از آب شد، اذن دهيد تا محلول سرد شود، آنگاه آن را به ظرفي كه ميخواهيد از آن استعمال فرماييد، انتقال دهيد و با پنبه و يا اين كه براش مي‌توانيد براي نقاشي كردن لبان خويش به كارگيري كنيد. تصحيح كردن رژلب طبيعي، علاوه بر زيبايي به مرطوب كردن و قابل انعطاف كنندگي لب ها هم ياري مي نمايد و ديگر نگران بيماري هاي پوستي نخواهيم بود.
فرايند توليد رژلب با چغندر (لبو)يك كدام از ديگر از رژلب هايي كه مي‌توانيد در خانه به طرز خانگي صحيح نمائيد، ايجاد رژلب با چغندر ميباشد كه مواد نخستين آن به شرح ذيل ميباشد:
2/1 قاشق غذاخوري موم1 قاشق غذاخوري روغن زيتونيه خرده ريشه چغندرمرحله1: در آغاز نصف قاشق غداخوري موم را در درون ظرفي ريخته و آن كاسه را در ظرفي كه دربردارنده آب جوش ميباشد بريزيد، و به طريق بنماري آن را قابل انعطاف و مايع نماييد.
مرحله2: پس از مايع شدن موم، اكنون مي بايست روغن زيتون كه به مقدار يك قاشق غذاخوري ميباشد، به آن بيش تر فرماييد و سريعا از روي اجاق‌گاز برداريد.
مرحله3: درين مرحله ريشه چغندرها را در ادغام كن بريزيد و به طور له گرديده دربياوريد. براي بهتر شدن رژلب مي‌توانيد ريشه چغندر را كم آب كرده و به طور پودر دربياوريد.
مرحله4: حالا درين مرحله پودر چغندر يا اين كه چغندر له گرديده، رابه مخلوط موم و روغن زيتون بيشتر كنيد و باهم ادغام فرمائيد. اكنون اين مواد را در يك كاسه ريخته و در يخچال فريزر حفظ فرماييد. اين رژلب علاوه بر زيبايي، به قابل انعطاف كنندگي و صاف بودن لب ها ياري مي‌نمايد.

پیرایش مو در منزل در 8 مرحله خلاصه می شود

در این بخش مراحل اصلاح مو در خانه را به صورت مرحله به مرحله بررسی می کنیم.

مرحله 1 : ابزار اصلاح و کوتاه کردن مو را تهیه کنید  برای کوتاه کردن یا تراشیدن مو ها در خانه، تنها چیزی که نیاز دارید قیچی، شانه، موزر و سری هایش و کلیپس های تقسیم بندی مو است. این محصولات را می توانید به صورت آنلاین یا از فروشگاه های محصولات آرایشی پیرایشی تهیه کنید. پیرایش مردانه

مرحله 2 : مو ها را تقسیم بندی کنید  با تقسیم بندی مو ها با کلیپس شروع کنید تا تفاوت بین بلند ترین نواحی (بالای سر) و نواحی کوتاه تر (دو طرف سر) مشخص شود. بهترین کلینیک های کاشت مو

مرحله 3 : سری مناسب ماشین موزر تان را انتخاب کنید  از شانه ای برای موزر استفاده کنید که کمی بلندتر از حد لازم باشد. این کار باعث می شود تا از احتمال اشتباه و خراب شدن مو ها هنگام کوتاه کردن پیشگیری شود.دلیل سفید شدن مو در نوجوانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.