جا براي زدن رژ سيرتكامل روي رخ

آشنايي با انواع لوازم ارايش

جا براي زدن رژ سيرتكامل روي رخ

بهترين مارك رژلب
ممكن ميباشد ابروهايتان را به عارضه ها زيادي از دست داده ‌باشيد براي مثال به جهت بيشتراز اندازه با موچين كندن يا اين كه پيري يا اين كه حتي شيمي‌درماني يا اين كه... البته ، ميتوانيد همانند ابروهاي طبيعي جاي آن را بكشيد. اوليه از كليه يك قلم همرنگ ابرو‌هاي طبيعي‌تان را تعيين نمائيد و خيلي ملايم جاي ابروهاي پيشين را با به عبارتي موقعيت بكشيد. پس از خودكار مي بايست به سراغ سايه ابرو برويد و با يك برس ابرو روي نصيب‌هاي كشيده‌ گرديده را لبريز نمائيد. حواستان باشد كه بايستي تمام سطح ابرو به صورت يكنواخت رنگ داشته باشد.
در شرايطي كه ابروهايتان به صورت نقطه نقطه بخش‌هايي از آن خالي شده است مي بايست به طريقي اين جاهاي خالي را بپوشانيد، ولي مي بايست حواستان باشد كه وضعيت ابرو تصنعي و مصنوعي نشود، شايسته ترين فعاليت اين ميباشد كه با خودكار ابرو يا اين كه با سايه ابرو روي نصيب‌هاي خالي ضربات آرام بزنيد. در حالتي‌كه شم كرديد كه هيچ كدام از اين طريق‌ها به تنهايي پاسخ نمي‌دهد، مي‌‌توانيد از هر دو نحوه همدم هم به كار گيري فرمائيد.
زماني مسافت ميان ابروها خيلي زياد باشد  موقعيت ديده‌ها تغيير و تحول مي‌نمايد، كه خير ديده‌ها مي توانند خويش را نشان دهند و خير ابروها. به همين استدلال كناره داخلي ابروها را با سايه ابرو تصحيح كرده و به آن‌ها شرايط دهيد. مي بايست ابروها به طريقي مالامال شوند تا يك خط بي واسطه در كناره داخلي عرض‌اندام نمايد.


براي اين‌كه بدانيد شايسته ترين جا براي زدن رژ سيرتكامل روي رخ شما كجاست نخستين مي بايست بدانيد صورتتان چه فرمي دارااست.رژ سيرتكامل صرفا به طور شما رنگ طولاني تر نمي‌نمايد بل‌كه قرار ميباشد سيرتكامل‌هاي شمارا پر رنگ‌خيس و قشنگ‌خيس نشان دهد.
اكثرا براي پوشاندن پف و سياهي تحت ديده‌ها از لايه زخيمي از كانسيلر به كارگيري ميكنند.البته شايسته ترين چاره اين‌ ميباشد كه ذيل ديده را يه خرده از سايه ديده پر‌نور‌خيس بزنيد و آن‌گاه سايه ديده تيره‌خيس را به طور كامل  روي پف ذيل ديده بزنيد.
در شرايطي كه از خط ديده مايع به كارگيري مي كنيد مسلما به معيار درخشاني و پررنگي آن آگاهيد، ولي براي اين‌كه پيرايش طبيعي‌تري داشته باشيد، پس از اين‌كه خط ديده را كشيديد و كم آب شد با يك گوش منزه‌كن به آرامي روي خط چشمتان بكشيد  تا يه خرده از رنگ آن بكاهيد.


هيچ وقت مرطوب كننده را فراموش نكنيد، خصوصا در پيرايش حريم لب. در واقع مرطوب كننده منجر پررنگ خيس شدن لب ها گرديده و آنها‌را پُر و گوشتالو نشان خواهد بخشيد و منجر ميگردد هر مدل خط و خطوط ريز پوستي در نزديكي لب بالايي كمتر به ديده بيايد.
براي شيارهايي كه روي لب هايتان افتاده، از كرمِ آميخته با موم به كار گيري نماييد. تركيبات قابل انعطاف كننده جانور درين محصول ها به قابل انعطاف شدن خط و خطوط لب ها مي انجامد و سدي در آن ساخت مينمايد كه سبب مي‌گردد رنگِ رژ لب وارد شيارهاي لبتان نشود و لب هايتان طولاني تر به ديده بيايد. در غايت، به دور لب هايتان را خط لبي بكشيد كه رنگش با رنگ طبيعي لب هايتان سِت باشد تا لب هايتان نازك به لحاظ نيايد و آنگاه از يك رژ لب كرمي مات به كار گيري نمائيد كه دربردارنده مرطوب كننده ميباشد و سبب قابل انعطاف شدن خط و خطوط ما‌نده و مازاد ميشود.
با به كارگيري از خودكار لب با سايه اي مقداري برجسته خيس از رنگ لبتان مي‌توانيد حاشيه هاي بيروني لب را پررنگ خيس نماييد و آنگاه با آرايش و پيرايش رژ لب كرمي كه ته رنگ پر‌نور تري دارااست، به عنوان مثال قرمز‌رنگ ملايم يا اين كه رنگ هلويي، آن را پُر فرمائيد تا اين چنين لب هايتان پُرتر به ديده بيايد. براي آنكه آنان را جالب خيس فرمائيد، مي‌توانيد رشد را برق لبي بزند كه دربردارنده مخلوط اُليگوپپتيد پالميتول بوده و به ارتقا واحد سنجش كلاژن ياري مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.