اگرچه مقدار هركدام از اين مواد در ايجاد رژهاي لب مختلف ميباشد

بهترين مارك رژ لب
استفاده كننده عزيز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ي‌علمي ميتآيا مي‌دانيد رژلب از چه موادي ساخته ميگردد؟
اگرچه مقدار هركدام از اين مواد در ايجاد رژهاي لب مختلف ميباشد، البته مواد اصلي تشكيل دهنده گونه هاي رژلب بدين شرح ميباشد:موم: موم به جهت موقعيت‌پذيري متعددي كه دارااست، تحت عنوان عنصري صورت‌دهنده در رژهاي لب گزينه به كار گيري قرار مي گيرد. تركيبي از سه موم را مي‌اقتدار در رژهاي لب يافت: موم زنبور عسل، موم گياه كندليلا و موم كارنابا كه از برگ‌هاي نخل برزيلي گرفته مي گردد و گران‌خيس از ساير موم‌ها ميباشد.

روغن: روغن كرچك، روغن نباتي، لانولين و روغن معدني در تهيه و تنظيم رژهاي لب به كار گيري مي گردند. همينطور كره كاكائو نيز از اجزاي تشكيل دهنده رژها ميباشد. موم و روغن از مهمترين اجزاي تشكيل دهنده رژلب مي باشند و حدود ۶۰ درصد وزن آن را مشتمل بر مي گردند.


مواد سمي جان دار در برخي رژلب‌هاسرب: عارضه ها سرب در چهره استعمال غير مجاز اين ماده سمي در مخلوط رژلب و خورده شدن آن دربرگيرنده ناباروري، معدود‌خوني، عقب ماندگي خيالي و سرطان ميباشد.

قطران زغال سنگ: تحت عنوان رنگدانه براي رنگ‌آميزي رژهاي قرمز‌رنگ استعمال مي شود. اين تركيب سمي درصورت بلع سبب ساز تهوع، سردرد و سوزش پوست ميشود.

رنگ‌هاي درياچه‌اي: به كارگيري از رنگ‌هاي محلول در آب درياچه‌ها (كه در اثر عكس العمل‌هاي شيميايي، گياهان و سنگ‌هاي جانور در رودخانه‌ها به وجود ميايند، بسيار سمي و سرطان‌زا ميباشند كه سبب ساز تحريك پوست و توليد سرطان‌هاي پوستي ميشوند.

خوشبوكننده‌ها: اين گونه عطرها به جهت دارا بودن تركيبات شيميايي، ميتوانند التهاب، كم آبي و شكاف‌خوردگي لب‌ها را سبب ساز شوند. مبتني بر آمار توده‌آوري گرديده، صرف لحاظ از جذب پوستي مواد آرايشي، زنان در حين معاش خويش حدود ۲ كيلوگرم رژلب را مي‌بلعند كه خطر ابتلا به سرطان‌هاي ريه و سينه را در زنان به روش چشمگيري ارتقاء مي دهد.فعلا كه به مواد تشكيل دهنده رژلب‌ها پي برديد، موقع تعيين آن بيش تر توجه نماييد و رژلبي را برگزينيد كه تا حد قابليت و امكان دربردارنده تركيبات طبيعي باشد و مواد سمي در آن به فعاليت نرفته باشد.وانيد ويرايش نماييد، براي استعمال بيش تر لطفا به بخش افزايش رجوع كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.