درصورتي كه يك روز رژلبتان به پايان رسيد

آشنايي با انواع لوازم ارايش

درصورتي كه يك روز رژلبتان به پايان رسيد


استفاده كننده عزيز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ي‌علمي ميتوامهمترين سر و رازهاي پيرايش و آرايشگري

بهترين مارك رژ لب
۱- تنها پنكك را روي بخش هاي تيره پوست نكشيد.
براي اينكه پوست شاداب و خيس و نو به حيث رسد، مي بايست سايه سياه كه پايين ديده مي افتد را از در ميان ببريد. براي اين خواسته، با پنككي يك مرتبه پر‌نور خيس از كرم پودري كه روي كل رخ زده ايد، از خط مژه ها را تا انتهاي چاله ديده و كناره هاي بيني بپوشانيد.


۲- مدام فورا بعداز اينكه از گرمابه خارج مياييد از فرمژه به كار گيري فرماييد. هنگامي مژه ها با آب گرم تر گرديده باشند، شل خيس و زيباتر برمي گردند و نمي شكنند.


۳- صراحت دارد كه پودر ابرو بسيار خوب كار مي كند و تماماً طبيعي به حيث مي‌رسد، اما توجه فرماييد كه‌اين پودر بعداز سپري شد يكسري ساعت لكه دار گرديده و از در ميان مي رود. براي اين مراد بهتر ميباشد در آغاز با قلم ابرو نواحي خالي ابرو را مالامال نمائيد و آن گاه پودر را روي آن بزنيد.


۴- بعداز زدن كرم پودر روي فيس ، مقداري كف دست ها را به هم بماليد و بعد از آن به آرامي آن را روي سيرتكامل ها، زنخدان، پيشاني و بيني بماليد. گرما سبب ساز مي‌گردد كه پودر بهتر روي فيس بنشيند و تماماً طبيعي جلوه نمايد.


۵- يك رويه خوب براي اطمينان از اينكه آرايشتان افراطي نشود اين ميباشد كه از انتها به اوليه آغاز فرماييد: براي مثالً بعداز زدن كرم پودر، پيشين از انجام پيرايش ديده، رژگونه و رژلبتان را زنيد. با اينكار رخ تان پر‌نور خيس به لحاظ ميرسد و درنتيجه سايه و خط ديده و ريملتان را كمرنگ خيس خواهيد زد و آرايشتان طبيعي خيس جلوه خواهد كرد.


۶- براي اينكه مژه ها بلند و مالامال سواي گوله گوله جلوه نمايد، از ريمل هاي دو سره به كارگيري فرماييد. ابتدا رمز حجم دهنده آن كه كرم رنگ ميباشد و مژه ها را مالامال مي كند را استعمال كرده و بعداز سپري شد يك سري دقيقه كه كم آب شد، راز ديگر را كه فعاليت بلند كردن مژه ها را انجام مي‌دهد را استعمال نمائيد.







7- درصورتي كه يك روز رژلبتان به پايان رسيد و چيزي دم دستتان نبود، نگران نباشيد خودتان هم ميتونيد رژلب صحيح نماييد. در آغاز انگشتتان را يه خرده چرب كرده و آنگاه داخل پودر سايه ديده فرو نمائيد و آن گاه روي لب بماليد.


۸- براي مجذوب كردن اضافه تماشاچي، اطمينان يابيد كه ميان خط مژه ها و خط چشمتان مسافت اي نباشد. نخست از سايه پودري به كارگيري فرمائيد آنگاه پلك را بالا برده و خط ديده را تا حد قابليت و امكان در حدود خط مژه بكشيد. اينكار منجر مي‌گردد كه مژه هايتان هم پرتر نشان دهد.


۹- موقع كشيدن خط ديده يا اين كه خط لب، همت فرماييد آرنجتان را روي جايي سفت فرماييد مانند ميز توالتتان. اينكار سبب مي‌گردد كه بتوانيد خط را فارغ از تكان و نوسان دست و راحتتر بكشيد.


براي از ميان بردن خستگي و قرمزي ديده ها مي‌توانيد از خط و سايه ديده آبي‌رنگ استعمال فرمائيد. در‌اين مواقع از به كار گيري از سايه هايي كه قرمز‌رنگ در خويش داشته باشد مانند بنفش، ارغواني، ي حتي قهوه اي، دوري كنيد.نيد ويرايش نمائيد، براي به كار گيري بيش تر لطفا به بخش افزايش رجوع‌كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.