چه رژلبي به پوست سبزه مياد ؟

آشنايي با انواع لوازم ارايش

چه رژلبي به پوست سبزه مياد ؟

چه رژلبي به پوست سبزه مياد ؟

بهترين مارك رژ لب
كسانيكه دارنده پوست سبزه ملايم به زيتوني ميباشند مي‌توانند از رژ لب هايي با رنگ گلبهي، جگري، صورتي برجسته و نارنجي رنگ استعمال نمايند، براي اين مجموعه به كار گيري از رنگ هاي قهوه اي اصلا پيشنهاد نميشود. در‌حالتي كه پوست سبزه تيره و برنزي داريد بهتراست از رنگ هايي با توناليته قهوه اي و بنفش همچون كاراملي، گردويي و جگري به كارگيري نمائيد و از رژ لب هاي نادر رنگ بپرهيزيد.
رژ لب يكي‌از پرمصرف‌ترين توليدات آرايشي ميباشد كه از قديم گزينه به كارگيري خانم‌ها بوده و امروزه قطعا هر خانمي يك رژ لب در كيفش دارااست. براي اينكه رژ لب بتواند بر زيبايي شما اضافه كند مي بايست رنگ و بافت آن به صدق گزينش شود. نكاتي كه به دنبال به آن اشاره ميكنيم در گزينش رژ لب موعظه‌تان مي كند.رژ لب چه رنگي تعيين كنيم؟
هنگام تعيين رنگ رژ به رنگ لبتان نگاه فرماييد و همرنگ آن يا اين كه 1 يا اين كه 2 جايگاه پر رنگ‌خيس را آزمون فرماييد. مدام رژ را روي لب پايينتان آزمون نماييد. فراموش نكنيد در آغاز با پنبه الكلي رژ لب را پاك نماييد و با امداد خودكار‌گيسو يا اين كه انگشت رژ را به لبتان بزنيد. در شرايطي كه تمايلي نداريد رژ را روي لبتان آزمون نماييد، هيچ زمان آن را روي پوست دست آزمون نكنيد. شايسته ترين نصيب دست كه شباهت متعددي به رنگ لب داراست، رمز انگشتان ميباشد. در نوروفروغ طبيعي رنگ رژ را روي لبتان ملاحظه كنيد و هيچ زمان 2 رنگ را روي هم آزمون نكنيد. هنگام گزينش رژ مهم ميباشد كه رنگ طبيعي پوستتان را بشناسيد. در فروغ و روشنايي طبيعي به پوست فارغ از پيرايش خويش نگاه فرماييد. شايسته ترين جا براي اينكه رنگ پوستتان را تشخيص دهيد، خط زنخدان ميباشد… و البته آن‌گاه:
اينجا هزاران نفر تونستن به وزن ايده آل برسند با رژ صدفي يا اين كه صورتي هم قشنگ مي شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.