با اينكه مدام آرايش و پيرايش لب حجم بسيار مقداري

بهترين مارك رژ لب
با اينكه مدام آرايش و پيرايش لب حجم بسيار مقداري از آرايش و پيرايش فيس را به خويش اختصاص ميدهد، ولي تاثير بسيار متعددي در پيرايش رخ داراست. به گونه اي كه كوچكترين كوتاهي و اهميت ندادن به آن ميتواند كل كيفيت پيرايش رخ را پايين سوال چيره شود. آيا ۱۰ رژلب برتر موي بدن رو را مي‌شناسيد؟ اين سوالي ميباشد كه درين مقاله به آن جواب داده مي‌گردد. با وجود اينكه مواد و وسايل پيرايش لب چندان گستردگي متعددي ندارند و عموما براي زيباتر شدن لب، علاوه بر رژلب از يك خودكار لب امداد گرفته ميشود. با اينحال، همين وسيله كوچك در خوشگل نشان دادن تمام پيرايش چهره و ديده بسيار نقش مهم و كليدي را اعمال مينمايد.


 در آشنايي ۱۰ رژلب برتر مي بايست نكاتي را مد لحاظ داشته باشيد. يكي‌از مهم‌ترين و وسيع ترين معيارها، براي تعيين ۱۰ رژلب برتر، گزينش رنگ رژلب ميباشد. همگي رژلب ها با هر كيفيتي، ميتوانند در رنگ هاي بسيار متنوعي جان دار باشند و حتي ممكن ميباشد گهگاه تنوع رنگ در محصول ها بي كيفيت نيز بيش تر باشد. پس صرفا تنوع رنگ نمي توند واحد سنجش اصلي براي گزينش يك رژلب باشد. تنوع رنگ فقط يك امتياز براي رژلب و مارك ويژه آن ميباشد. پس براي گزينش يك رژلب مطلوب مي بايست معيارهاي ديگري را نيز مد لحاظ قرار بخشيد.
معيارهاي ۱۰ رژلب برتريك رژلب مطلوب و كيفيت عالي خير صرفا سبب ساز بي آبي پوست لب نميشود، بلكه با روغن ها و مواد ويژه اي كه براي نگهدارنده از پوست لب به تركيبات آن طولاني تر شده‌است، سبب نرمي و لطافت پوست لب هم ميشود. يك رژلب برتر درصورتي كه تنوع رنگي محدودي هم داشته باشد،اعتنا و وسواس متعددي در گزينش طيف رنگي آن به وسيله  كارشناسان انجام يافته ميباشد،تا با آرايش و پيرايش ها و استايل هاي مختلفي، هماهنگي داشته باشد. معمولا رژلب برتر ساخت برندي داراي اعتبار و شناخته شده‌است كه ماندگاري قابل قبولي دارااست و رنگدانه هاي آن به صورت يك دست و يكنواخت روي پوست لب مي نشيند. اين ۱۰ رژلب برتر، از برندهايي ميباشند كه تمامي دارنده تاييديه سازمان خوراك و دارو هستند.

آشنایی اولیه با آرایشگری مردانه

یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.  برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا 28 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.