يك پماد مطلوب لب (بالم لب) نداريد

آشنايي با انواع لوازم ارايش

يك پماد مطلوب لب (بالم لب) نداريد

بهترين مارك رژ لب
بادهاي سرد پاييزي و آلودگي هوا دست به دست هم مي دهند تا تمام رطوبت پوست را خارج بكشند و پوستي كم آب و چروكيده بر جاي بگذارند. لب‌ها هم تحت عنوان يكي‌از حساس‌ترين نصيب‌هاي تن بي‌قسمت نيستند چون اضافه از هر موقع سال پوست‌پوست و كم آب ميشوند ولي در بي آبي لب‌ها خويش ما هم بي‌تقصير نيستيم  به اين دليل كه اكثري از عادت‌هاي ما علت كم آبي، سوزش و حتي دردناكي لب‌هاست.

با شناسايي اين عادت‌ها ميتوانيد تا حد متعددي از اين كم آبي بيشتراز اندازه دوري نمائيد، از طرف ديگر معالجه‌هايي موجود است كه مي تواند اين بي آبي را كم كند. در اينجا همت كرده‌ايم تمام علت‌ها و معالجه‌ها را يك‌جا براي شما توده كنيم تا بتوانيد بر اين نقص‌ آزاردهنده غلبه نماييد.
به لب‌ها لهجه نزنيدزماني با گويش‌تان لب‌هاي‌تان را مرطوب ميكنيد در به عبارتي موقع شم خوشايندي براي‌تان به وجود مي آيد و حس خنكي و رهايي از بي آبي مي كنيد ولي اين فعاليت ايراد شما‌را حادتر ميكند زيرا بزاق روي لب‌ها به‌سرعت تبخير مي‌گردد و در سود آن، لب‌هاي‌تان كم آب‌خيس از پيشين ميشوند. علاوه بر اينها بزاق شما دارنده آنزيم‌هاي مهمي ميباشد كه كاركرد آنان نظافت كردن دهن و هضم غذاهاست و اين آنزيم‌ها مي توانند براي لب‌ها مضر باشند.
پماد مطلوب لب چه‌گونه ميباشد؟در حالتي كه هنوز يك پماد مطلوب لب (بالم لب) نداريد پيرو خريد پمادي برويد كه داخل آن موادي زيرا موم، وازلين (petroleum jelly) و پارافين وجود داشته باشد. اين مواد به خير رطوبت را داخل خويش نگه مي‌دارا‌هستند و مثل بالم‌‌هاي سبك و نازك نيستند كه رطوبت از بين آنان به‌سرعت تبخير ‌شود. در شرايطي كه حس ميكنيد كه لب‌هاي‌تان خيلي ملتهب و كم آب و دارنده سوزش مي‌باشند، آلو‌ورا ميتواند به شما امداد متعددي نمايد. اين گياه دارنده خاصيت تسكين‌دهنده متعددي ميباشد كه مي تواند اكثري از التهابات خفيف و از پاراگراف آفتاب سوختگي را معالجه نمايد. هم به طور موضعي مي توانيد از آن به كارگيري نماييد و هم به طور خوراكي.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.