بوي رژ لباولي طرز تشخيص رژ لب تقلبي رايحه كردن آن ميباشد

بهترين مارك رژ لب
اسباب آرايشي مدام اهميت متعددي براي خانم ها دارا هستند و روش خريد و به كارگيري از آن ها نيز مهم ميباشد. رژ لب يكي اسباب و اثاث آرايش و پيرايش رايج دنياست كه نسبتاً تمام خانم ها از آن به كار گيري ميكنند ولي مساله اي كه كمتر آيتم دقت آن ها قرار ميگيرد، اين ميباشد كه ديده ها و لب ها مهم‌ترين و حساس ترين اعضاي فيس مي‌باشند كه بيشترين توليدهاي توليد ها آرايشي هم مرتبط با اين دو حوزه‌ ميباشد.
به همين عارضه ها بايستي در تعيين ابزار آرايشي بسيار توجه كنيم، به همين خيال در‌اين نوشته‌علمي همت مي‌كنيم تا به شما نشان دهيم چه‌گونه رژ  اصلي و تقلبي را از هم تشخيص دهيد.
بوي رژ لباولي طرز تشخيص رژ لب تقلبي رايحه كردن آن ميباشد. رژ لب هاي تقلبي معمولا بوي بدي كه ناشي از بوي سرب يا اين كه قطران زغال سنگ ميباشد ميدهند.
كم آب بودن رژ لبدومي خط مش تشخيص رژ لب تقلبي از اصل كم آب بودن آن ميباشد به طوري كه شما بعد از مصرف رژ تا چندين دقيقه پس از مصرف روي لب شرايط ماسيده و شكاف رخنه‌ ساخت ميگردد. ولي رژ اصل اين شرايط را ندارد و زيرا در رژ لب هاي اصل و مرغوب از روغن هاي گياهي به كارگيري مي گردند تا تعدادي ساعت موقعيت برق و طراوت خويش را محافظت ميكنند.
سربي بودن رژ لببراي آزمايش سربي بودن رژ لب شما ميتوانيد يك لايه نازك از رژ را روي يك تكه از طلا و جواهرات بكشيد و در حالتي‌كه رد رژ لب روي طلا و جواهرات سياه شود، نشان دهنده وجود سرب در رژ و تقلبي بودن آن ميباشد.
نكته :ولي در اينكه فيض اين آزمايش چقدر قابل اعتماد ميباشد، ترديد متعددي موجود است و هيچ منشا علمي معتبري چنين تستي را تاييد نكرده زيرا ممكن ميباشد بعضي مواد طبيعي به فعاليت رفته در رژ مثل موم عسل هم با طلا و جواهرات برخورد نشان دهند و اين رنگ تيره را ساخت نمايند. پس تيره شدن رنگ رژ در تماس با طلا جواهرات نماد قطعي براي وجود سرب در آن وجود ندارد. پس بهتر ميباشد هنگام خريد رژ، محصول ها آرايشي طبيعي موسوم به ارگانيك را گزينش فرمائيد تا از سالم آنان مطمئن باشيد.
اعتنا به مورخ مصرفاسباب آرايشي داراي اعتبار و اصل ، دارنده مورخ مصرف يا اين كه به عبارتي انقضا هستند، ولي در حالتي كه نداشت آن جنس اصل نمي‌باشد.  هنگام خريد اسباب و اثاث پيرايش بايستي به آن اعتنا فرمائيد مورخ مصرف روايت شده روي باكس اسباب آرايشي باشد. به گفته پژوهشگران روسي بيشتراز نيمي از بانواني كه براي خريد اسباب پيرايش به دكان ها مي‌روند كوچكترين توجهي به مورخ مصرف اين توليدات ندارند و به علاوه تا زماني تمام نشود آن را بدور نمي ريزند. اين در حالي ميباشد كه اكثري از اين توليد ها ماهها نيز در فروشگاهها، گمرك و…. باقي مي‌مانند و زماني به فروش مي رسند چيزي به انتها مورخ مصرف شان باقي نمانده ميباشد.
معمولا محصول ها آرايشي زماني بوي بدي مي‌گيرند و ديگر آن قوام و پوشانندگي نخستين خودشان را ندارند ، شما ميتوانيد مطمئن باشيد كه مورخ مصرفشان به آخر رسيده ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.