براي پرحجمي و برجستگي لب ها

آشنايي با انواع لوازم ارايش

براي پرحجمي و برجستگي لب ها

بهترين مارك رژ لب
براي پرحجمي و برجستگي لب ها نيازي به جراحي و صرف مخارج بالا وجود ندارد ميتوانيد با استعمال از فراگيري هاي تصويري رژلب زدن، لب هاي خوشگل و پرحجم داشته باشيد.فراگيري رژلب زدن براي زيبايي هرچه تمام خيس لبهاچهت نيل به يك ظواهر ديده گير شما نياز داريد تا چگونگي رژلب زدن را بياموزيد، يك رويه بي آلايش اين ميباشد كه براي تعيين رژلب توجه نمائيد، در حالي كه سايه هاي پر‌نور ميتوانند ظواهر شمارا به طور كامل تغيير و تحول دهند و خطايشان كمتر ميباشد، در حالتي كه نمي توانيد به آساني رژلب بزنيد ظواهر خويش را حاد ميكنيد، طبيعي ميباشد كه تصور كنيد رژلب زدن نياز به هيچ ترفندي ندارد البته رژلب زدن بي عيب و نقص نياز با انگيزه پرحجم شدن لبها به تعليم چندين نكته داراست، اكثر زنان مدرن روش رژلب زدن را ميدانند البته براي انجام اين عمل پروسه بيان شده در‌اين بخش از دنياي مد نمناك را در ذهن داشته باشيد.
نخست با لايه برداري از لب ها استارت فرماييد.
يك لب صاف به داشتن يك ظاهري شيك امداد ميكند، از ماسك لب براي مرطوب كردن آن به كار گيري نماييد، شما حتي ميتوانيد از يك بالم لب فوق العاده به كار گيري فرمائيد و مطمئن گرديد تا آخر آراستن شما از روي لب هايتان منزه نشود و تا جاي ممكن به نيكي جذب شود، آن‌گاه بالم لب را از روي لب هايتان منزه كرده و كم آب فرماييد .


فراگيري تصويري رژ لب زدن براي زيبايي و پرحجمي لبپيشين از هر چيز از كرم پودري مات استعمال نمائيد.
اين كرم پودر به نگه داشتن رژلب شما امداد مي‌كند، از خط لبي به رنگ پوستتان استعمال فرمائيد، رژلب خويش را برداشته و در آغاز برروي حيطه كمان دار لب هايتان قرار دهيد و بعد از آن به كناره هاي زير و بيروني لب برويد و در غايت ساير لب را لبريز نماييد.
هم اكنون با يك مداد مو كوچك پودر فيكس را برروي لب قرار دهيد.(از انگشت رينگ نيز ميتوانيد به كار گيري فرمائيد).
دوباره رژلب بزنيد و بعد از انجام اين عمل از كانسيلر براي جاهايي كه نياز ميباشد زدوده شود، به كار گيري نمائيد، يك گوش منزه كن نيز به خير كار مي نمايد.


يادگرفتن رژلب زدن با به كار گيري از كرم پودريه خرده وارياسون برروي رژلب خويش قرار دهيد.
در‌صورتي‌كه ميخواهيد لب هايتان گوشتالو(حجيم) به لحاظ رسد از دو سايه مختلف رژلب به كار گيري نماييد،
براي اين فعاليت در آغاز رژلب معمول خويش را بزنيد و بعد از آن سايه اي نسبتا سبك در راس لب پاييني و لب بالايي بزنيد و به خير و خوبي پخش فرماييد صحيح مثل تصويري كه در دنياي مد نمناك مشاهده ميكنيد. در شرايطي‌كه توجه فرمائيد در اكثر تصاوير گذشته از به كارگيري از رژ لب با يك فرچه لب ها بي رنگ مي‌شوند و سپس زيرسازي لب و در آخر رنگ آخرين را به لب ها ميزنيد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.