براي اين عمل نخست رژلب معمول خويش

آشنايي با انواع لوازم ارايش

براي اين عمل نخست رژلب معمول خويش

بهترين مارك رژ لب

براي اين عمل نخست رژلب معمول خويش را بزنيد و آن‌گاه سايه اي نسبتا سبك در راءس لب پاييني و لب بالايي بزنيد و به خير پخش فرماييد صحيح مثل تصويري كه در دنياي مد نمناك مشاهده ميكنيد. در صورتيكه توجه نماييد در اكثر تصاوير پيشين از استعمال از رژ لب با يك فرچه لب ها بي رنگ مي گردند و آن گاه زيرسازي لب و در پايان رنگ آخري را به لب ها ميزنيد.


يادگرفتن رژلب زدن خوشگل و ماهربراي پر رنگ خيس كردن از خط لب به كار گيري نمائيد
خط لب براي معلوم كردن صورت و فرم لب و در عين درحال حاضر براي اينكه رژ لب شما تميزتر از آب درآيد به كارگيري مي‌شود. شما بايستي يك طرح كلي حدود شش دهم سانتي متر بااستفاده از خط لب حريم لب هاي خويش بكشيد و بعد از آن اين حيطه را با رژلب مالامال فرماييد و در آخر از درخشان كننده لب به كارگيري فرمائيد.


پررنگ كردن لب ها با نحوه درست رژلب زدناز رژگونه به اعتنا به كارگيري فرماييد.
با به كارگيري از يك رژگونه همرنگ با رژلبتان ميتوانيد رژلب خويش را مات نماييد، از خط لب و رژلب به صورت معمولي به كارگيري نماييد و آنگاه با ماليدن رژگونه به انگشت و اعمال آن روي لب به عمل خويش آخر دهيد، از قرار دادن رژگونه به صورت بدون واسطه برروي لب دوري كنيد، چون رژگونه با همگي رنگ هاي رژلب به خير كارنمي نمايد و پاسخ نخواهد بخشيد.


يادگرفتن رژلب زدن با به كار گيري از رژگونهاز يك خط لب مطلوب براي ساخت سايه به كار گيري فرمائيد:
خط لبي با سايه تيره خيس از رژلب خويش گزينش نماييد، براي توليد طرح نخستين در آغاز از خط لب و بعد از رژلب استعمال فرمائيد، به كارگيري از يك سايه پر‌نور خيس ياري مينمايد تا رژلب شما ديده گير و جالب باشد، در پايان از درخشان كننده لب به كار گيري فرمائيد و به نيكي روي لب هايتان بماليد.


يادگرفتن رژلب زدن براي پرحجم شدن لبلب هايتان را غنچه اي فرمائيد:
يك طرح كلي ميانه لب هايتان توليد نماييد و بعد كناره ها را رها فرمائيد، از يك رژلب قرمز رنگ پر‌نور براي لبريز كردن اين طرح استعمال نمائيد.
از يك خط لب سبك براي سايه معكوس به كار گيري فرمائيد:
از رژلب خويش به صورت معمول استعمال فرماييد، البته با خط لب برنامه اي كلي بزنيد و از خط لب تيره خيس براي ساخت سايه معكوس به كار گيري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.