رژ لب طبيعي و سواي ضرروزيان صحيح نمائيد

آشنايي با انواع لوازم ارايش

رژ لب طبيعي و سواي ضرروزيان صحيح نمائيد

بهترين مارك رژ لب
در صورتي دوست داريد يك رژ لب طبيعي و سواي ضرروزيان صحيح نمائيد در نمناك فراگيري توليد رژلب با چغندر را ملاحظه كنيد.ايجاد رژلب با چغندررژ لب يك كدام از زيبايي هاي آرايشي مي باشد ، يعني چنانچه رژلب قشنگ نباشد آرايش و پيرايش فيس معنا ندارد , چه طور در خانه رژ لب خوشرنگ صحيح كنيم؟
رژ لب، يك كدام از اسباب و اثاث گزينه عشق و علاقه ي خانم هاست، البته وجود مواد شيميايي و مضر مو جود در آن‌ها موجب گرديده تا مصرف آن با نگراني هايي هم پا باشد. شما ميتوانيد با يكي چغندر قند و روغن نارگيل، يك رژ لب طبيعي بسازيد و ديگر نگران ورود مواد شيميايي و سرب مو جود در رژ لب ها به تن خويش نباشيد.
اردمي

شيوه توليد رژلب با چغندررژ لب، يكي‌از اثاثيه آرايشي گزينه عشق و علاقه ي خانم هاست و بعضي از آنان دوست دارا‌هستند كه‌اين ماده ي آرايشي را يك سره بر روي لب خويش داشته باشند، البته وجود مواد شيميايي و مضر مو جود در آن‌ها موجب گرديده تا بخش اعظمي از آن‌ها نتوانند آنقدر كه ميخواهند از آن به كار گيري نمايند. درصورتي كه شما نيز از مواد شيميايي جانور در رژ لب ها خسته گرديده ايد و نگران سالم خويش ميباشيد، با به كار گيري از چغندر قند براي خويش يك رژ لب طبيعي تنظيم فرماييد.چغندر قند، با هر چيز تماس پيدا نمايد، آن را رنگي مي نمايد. پس ابدا تعجب آور وجود ندارد كه بتوان لب ها را نيز با آن رنگ كرد و يك رژ لب طبيعي از آن ايجاد. ريشه ي چغندر، لب هاي شمارا به رنگ صورتي زيبايي در مياورد و رنگدانه هاي لب را از در بين مي‌برد.
مواد لازم براي ايجاد رژ لب طبيعييك ريشه ي چغندر ميانگينروغن نارگيلغذاسازصافييك كاسه كوچكبراي تهيه و تنظيم ي رژ لب طبيعي با چغندر قند، گام هاي تحت را دنبال نمائيد:
گام نخستين:چغندر قند را در تركيب كن بريزيدچغندر قند را با توجه با آب بشوييد و پوست فرنگي آن را مستقل فرمائيد. بعد از آن آن را به طور دايره هاي كوچكي ببريد و باطن غذاساز بياندازيد. آن را تا جايي تركيب فرمائيد كه له شود. بدين ادغام آب بيش تر نكنيد، به دليل آنكه شفافيت رنگ آن را كاهش ميدهد.
گام دوم:آن را باطن ظرفي بريزيداين ادغام را از صافي رد فرماييد و مطمئن گرديد كه تكه هاي چغندر از صافي عبور نكند. اين آب را به‌سرعت درون يك كاسه پاك بريزيد تا در آينده بتوانيد از آن به كار گيري نماييد. ظرفي كه از آن براي محافظت آب چغندر به كارگيري ميكنيد، بايستي منزه و استريليزه باشد. ميتوانيد با ماليدن الكل به درون كاسه، آن را استريليزه نماييد.
گام سوم:به آن روغن نارگيل بيافزاييديك قاشق چايخوري روغن نارگيل را بدين مخلوط بيش تر نماييد. چنانچه مي‌خواهيد رژ لب درخشان تري داشته باشيد، يه خرده بيش تر، روغن نارگيل به آن بيافزاييد. چنانچه كه كمتر از يك قاشق چايخوري نارگيل به ادغام چغندر بيافزاييد، رژ لب شما كم آب خواهد بود. به جاي روغن نارگيل، از موم يا اين كه عسل نيز ميتوانيد استعمال فرمائيد. اين دو ماده براي رطوبت رساني به لب ها فوق العاده اند.
درحال حاضر با يك قاشق منزه، اين تركيب را به هم بزنيد و پياله را داخل سردخانه بگذاريد تا پيشين از مصرف جامد شود. از‌آن‌جا‌كه اين رژ لب تماما طبيعي و فاقد مواد حفظ كننده ميباشد، براي حفظ بيش تر، آن را در يخچال فريزر قرار دهيد.به محض استعمال از اين ماده، رنگ لب هاي شما صورتي و هنگامي با اكسيژن مخلوط شود، لب هاي شما نيز به رنگ قرمز‌رنگ در خواهد آمد. به دوران يك هفته از اين مخلوط استعمال نمائيد، تا لب ها شما به صورت طبيعي به رنگ صورتي در آيند.براي اسكراب لب ها ميتوانيد يه خرده شكر به‌اين ادغام طولاني تر فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.