خط لب مانند ديگر اثاثيه آرايشي مثل رژلب

آشنايي با انواع لوازم ارايش

خط لب مانند ديگر اثاثيه آرايشي مثل رژلب

خط لب مانند ديگر اثاثيه آرايشي مثل رژلب، خط ديده و غيره از ملزوماتي ميباشد كه معمولا در كيف اثاثيه آرايشي هر خانمي پيدا مي گردد. نقش رژلب و خط لب مانند نقش لاك بيس پيشين از لاك زدن ميباشد. ولي، به كار گيري از لاك بيس و يا اين كه خط لب اجباري وجود ندارد اما براي بهتر اكران دادن لاك و رژلب معمولا از آنها استعمال ميگردد. به كارگيري از رژلب براي خانمهايي كه دارنده لب هاي باريك يا اين كه ناميزان دارا هستند سفارش ميشود. يادتان باشد به هنگام خريد خط لب، قطعا يك سكو از رژتان مي بايست تيره خيس باشد.درحال حاضر درين نوشته‌ي‌علمي ميخواهيم اطلا عاتي طولاني تر در مورد خط لب و مواد تشكيل دهنده آن بدست آوريم.
آيا خط لب به عبارتي خودكار لب ميباشد؟معمولا خط لب را با تيتر خودكار لب مي‌شناسيم و جز جور آرايشي لب به حساب آورده مي شود. از خط لب، براي پوشاندن نواحي ناهموار بيروني لب به كارگيري ميشود و آن‌گاه بايستي رژلب را در كادري كه بوسيله خط لب يا اين كه قلم لب توليد كرده ايم، بكشيم. با اين طرز رژلب  در كادري مشخص و معلوم، بر روي لب كشيده گرديده كه سبب ساز پررنگ خيس شدن و منظم خيس شدن ناهمواري هاي لب مي‌شود. بهتر ميباشد كه پس از به كارگيري از خط لب، براي پايداري رژلب، در آغاز از مرطوب كننده لب به كارگيري كنيد و آنگاه رژلب را بر روي آن بزنيد تا در مواقع كم آبي، از پوسته پوسته شدن لب و يا اين كه خون‌ريزي خودداري نمايد. به كار گيري از بالم لب به مرطوب شدن لب و تقويت لب به خيال و خاطر وجود ويتامين هايي از گزاره E موءثر ميباشد. معمولا خط لب  به طور مدادي و يا اين كه قالب لوله اي به فروش مي‌رسد و همينطور براي تيز كردن راز آنان از از تراش منحصربه‌فرد مي اقتدار به كار گرفت. خط لب ها دارنده رنگ هاي مختلفي مي‌باشند و براي گونه هاي رژلب ها، اعم از مايع و جامد گزينه استعمال قرار مي‌گيرند.
مواد تشكيل دهنده خط لبخط لب ها هم مانند رژلب ها، از مواد ارگانيك و يا اين كه شيميايي تشكيل مي گردند كه گذشته از خريد، مطلقا بايستي از مواد تشكيل دهنده و يا اين كه برندآن اطلاع پيدا نمائيد. عموم خط لب ها از موادي زيرا موم (WAX)، روغن و يا اين كه رنگدانه ها (Pigment)، تشكيل ميگردند. روغن مو جود در خط لب ها نسبت به رژلب ها كمتر بوده البته موم و رنگدانه هاي آن بيش تر از رژلب ميباشد. به همين علت ميباشد كه به راحتي و زيبايي دراطراف لب كشيده مي‌شود و دارنده يك چسبندگي مختص ميباشد. شايسته ترين مومي كه در خط لب به كار گيري مي گردد، موم ژاپني ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.