يكي وسيع‌ترين مزاياي استعمال از رژ لب مات

بهترين مارك رژ لب
يكي وسيع‌ترين مزاياي استعمال از رژ لب مات اين ميباشد كه بقيه افراد لازم وجود ندارد تا نگران پخش شدن كليه رژتان در به دور دهانتان در هنگام طعام ميل كردن باشيد و يا اين كه هر لحظه صحيح پس از اينكه چيزي خورديد و يا اين كه دستتان به لبتان عكس العمل كرد، يك آينه برداريد و ظاهرتان را وارسي فرماييد زيرا رژ لب‌هاي مات معمولا ثبات بيشتري دارا هستند و به‌تدريج پخش مي شوند. اين رژها كمتر در هنگان ميل كردن آب و آبميوه روي استكان اثر به جا مي گذارند و كمتر قاشق و هر چيزي كه مي‌خوريد را رنگي مي كنند.
چسبنده نبودن:

اردمي
در شرايطي‌كه شما هم از رژلب مايع به كارگيري كرده باشيد، قطعا به‌اين ايراد واكنش كرده‌ايد كه بعداز پوشيدن جامه مجلسي رنگ پر‌نور و يا اين كه شال كرم رنگتان، مدام نگران واكنش اتفاقي لب‌ها با لباستان بوديد تا رنگ آن به لباستان نچسبد و يا اين كه در هنگام نوشيدن آب تمام ليوانتان را قرمز رنگ و چسبنده نكند و شايد اين مهم ترين دليلي باشد كه تمامي ما بيش تر به رژ لب مات عشق و علاقه دارين و آن را با هيچ مدل از رژ لبي هم عوض نمي‌كنيم.
رژ لب مات معمولا وضعيت چسبندگي بسيار پاره اي داراست و روي لب‌ها كم آب مي‌گردد، به همين عامل هم رنگ كمتري از خويش پس مي دهد و همين نيز موجب ميشود تا در زمان روز شم بهتري داشته باشيد.
قابل به كار گيري بودن حتي سواي پيرايش:
براي اينكه از رژ لب مات به كار گيري فرمائيد، اهميت ندارد كه صد رد صد آرايش و پيرايش جامعي داشته باشيد، چون اين رژها به فقط جلوه فوق العاده‌اي به طور شما مي‌‍‌دهند. ميتوانيد فارغ از اينكه كوچك‌ترين آرايشي نمائيد، كمي رژ لب مات با هر رنگي كه دوست داريد بزنيد و به اندازه قشنگ و جالب به لحاظ برسيد.
قابل به كار گيري بودن در فصل‌تابستان:
فصل‌تابستان كه هوا معمولا گرم‌خيس ميباشد، رژ لب مايع و درخشان ذيل تاثير گرما آب ميشوند و هنگامي كه چهره استارت به عرق ريختن نمايد، در حوالي چهره پخش مي گردد و ظاهري به هم ريخته به صورت ميدهد؛ در حاليكه با داشتن يك رژ لب مات در كيف اسباب پيرايش خودتان مي توانيد خيلي ريلكس ظاهري خوشگل در فصل‌تابستان داشته باشيد و حتي فارغ از نگراني از تميز شدن و پخش شدن آن آفتاب بگيريد و شنا نماييد و گشوده هم خوشگل به لحاظ برسيد.
به علاوه رژ لب‌هاي مات معمولا جالب‌خيس مي‌باشند و رنگ بيشتري نسبت به رژهاي مايع دارا‌هستند، اين رژ لب‌ها معمولا چسبنده نيستند و به خير روي لب‌ها مي‌نشينند. به زمان طولاني روي لب‌ دوام دارا هستند و به راحتي پخش نميشوند و در هر دوره و هر فصل از سال هم مد مي‌باشند و هيچ وقت دمده نمي شوند و در كنار كليه دلايلي كه در صدر ذكر شد ميتوانند تحت عنوان تعيين اوليه شما باشند.

راهكارهايي براي استعمال از رژ لب مات:  
  
1. لب‌هايتان را لايه برداري نمائيد:
از آنجايي كه رژ لب‌ مات رنگ بيش تر و رطوبت كمتري داراست، رنگ مستقيما روي لب ها مي‌نشيند و در برخي مواقع سبب كم آبي و حتي پوسته پوسته شدن لب‌ها مي گردد و بافت ناهمواري روي لب پيدا مي نمايد. شايسته ترين عمل اين ميباشد كه هفته اي 2 تا 3 توشه از يك اسكراب و يا اين كه لايه بردار مطلوب براي پوست لب‌هايتان استعمال فرمائيد تا لب‌ها به مرور قابل انعطاف‌خيس شوند و پوست مرده روي آن زدوده شود.شايسته ترين فعاليت براي لايه برداري لب‌ها اين ميباشد كه يك مسواك قابل انعطاف برداريد و به آرامي توسط آن اسكراب اختصاصي را روي لب‌هايتان بكشيد، حتي در صورتي‌كه مايل باشيد مي توانيد يك اسكراب خانگي صحت فرماييد و از آن براي لايه برداري لب‌هايتان استعمال فرماييد.تصحيح كردن اسكراب لب بسيار بي آلايش ميباشد، فقط كافي ميباشد كه مواد ذيل را با هم تركيب فرمائيد و يك اسكراب با مزه آيتم عشق‌تان صحيح نمائيد و آن را در كيف اثاثيه آرايش و پيرايش‌تان داشته باشيد:
• شكر سپيد يا اين كه قهوه‌اي
• عسل يا اين كه روغن مقوي براي پوست
• يه خرده كاكائو، وانيل و يا اين كه دارچين تحت عنوان اسانس

2. لب‌هايتان را قابل انعطاف نمائيد!
يك راه و روش مفيد براي از دربين بردن ترك‌ها و پوسته‌هاي لب اين ميباشد كه از يك مرطوب كننده سبك و يا اين كه بالم لب براي قابل انعطاف كردن لب‌هايتان به كارگيري نمائيد و بهتر ميباشد كه‌اين فعاليت را قبلي از استعمال از رژ لب و استارت آرايشتان انجام دهيد. درواقع صحيح قبلي از اينكه استارت به آراستن فرماييد يك قابل انعطاف كننده ملايم روي لب‌ها بزنيد و پس از اينكه همگي آرايش و پيرايش صورتتان را انجام داديد و قابل انعطاف كننده روي لب‌ها جذب شد، آن‌گاه از رژ لب به كار گيري فرماييد.
فراموش نكنيد كه در شرايطي‌كه لب‌هاي خيلي كم آبي داريد، بهتر ميباشد يك سري توشه در روز از قابل انعطاف‌كننده يا اين كه بالم لب استعمال فرمائيد و مسلما شب‌ها پيشين از خواب لب‌هايتان را به خير قابل انعطاف نماييد، تا به مرور بي آبي و پوسته شدن لب‌هايتان زدوده شود و رژ لب جلوه بهتري روي لب‌هايتان داشته باشند.
3. ميان به كارگيري از قابل انعطاف كننده و رژ لبتان مسافت بيندازيد!
به خاطر داشته باشيد كه بي ترديد في مابين استعمال از قابل انعطاف‌ كننده لبتان با رژ لب دوره كافي در لحاظ بگيريد و بهتر ميباشد كه درين ميانه شغل هاي ديگر آرايشي پوستتان را انجام دهيد و سپس رژ لب بزنيد، چون هنگامي كه قابل انعطاف كننده و رژ لب مات صحيح پي درپي استعمال شوند با هم تركيب ميگردند و در فيض رژ لب به راحتي از روي لب‌هايتان منزه مي گردد و جلوه مات و زيباي خويش را از دست ميدهد.
4. از پرايمر لب به كارگيري نماييد!
يكي از ديگر از راز و رازهاي به كار گيري از رژ لب مات اين ميباشد كه يك پرايمر لب در كيف اسباب و اثاث پيرايش خويش داشته باشيد تا رژ لب‌تان دوام و زيبايي بيشتري نيز داشته باشد. براي اين عمل فقط كافي ميباشد كه پرايمر را با نوك انگشتان كاملا و ظريف روي لب‌ها پخش نماييد و يك سري ثانيه حوصله نماييد تا جذب شود و آنگاه آغاز به رژ زدن نماييد. فراموش نكنيد كه پرايمر فيس با پرايمر لب مختلف ميباشد و نبايد به جاي پرايمر لب مصرف شود، زيرا اثري در دوام و زيبايي رژ لبتان ندارد، در حاليكه به كارگيري از پرايمر لب سبب ميشود تا رژ لب دوام بيشتري پيدا نمايد و هم اكنون مات و يكدستي روي لب‌ها داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.