ماست معمولي با ليمو به پر‌نور شدن و قرمزي رنگ لب

 بهترين مارك رژلب

ماست معمولي با ليمو به پر‌نور شدن و قرمزي رنگ لب امداد مي‌كند همينطور مي توانيد صرفا چندقطره آب ليمو بزنيد فارغ از ماست.
موم عسل، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفي را با هم خوب تركيب كرده و روي بخار مقداري آن را گرم فرمائيد. بعد يكسري قطره اسانس پرتقال به آن بيشتر كنيد و بعد روي لبها قرار دهيد.اين مخلوط را در ظروف شيشه اي حفظ فرماييد.
شير سرد و پاره اي پودر زردچوبه چاره بسيار خير براي پر‌نور كردن لب ها ميباشد! تنها پاره اي پودر زردچوبه را با يك قاشق چاي خوري شير سرد (از هر نوعي ميتواند باشد) مخلوط نماييد تا موقعيت خمير سيرتكامل اي پيدا نمايد، اين مخلوط را براي 5 دقيقه روي لب هايتان قرار دهيد . با انجام اين طرز به بازه دو هفته به وضوح شاهد زيبايي و قرمز‌رنگ شدن لبهايتان خواهيد بود.


اسكراب لب خانگي
1 قاشق چاي خوري قند سائيده گرديده را با يك قاشق چاي خوري عسل ويك قاشق چاي خوري آب ليمو تركيب فرماييد تا اسكراب خانگي براي لب هاي شما ساخته شود . اين ادغام را خوب به هم بزنيد آن گاه براي يك تا دودقيقه لب هاي خويش را با آن ماساژ دهيد. تيرگي و ماتي لب ها از در ميان خواهد رفت ولب هاي شما به رنگ صورتي پيشين در خواهد آمد.
قرمز‌رنگ كردن لب با لايه برداري با شكر و روغن زيتون و يخ
روغن زيتون و شكر را به مقدار هم اندازه به طور كامل با هم تركيب نماييد. اين ادغام را به آرامي و به موقعيت ضربه اي روي لب بگذاريد. آن‌گاه به امداد يك مسواك، خيلي آهسته لب هايتان را لايه برداري كنيد.مخلوط آب ليمو و شكر نيز لايه بردار ديگري ميباشد. در حالتي كه اين مخلوط به مقطع 30 دقيقه روي لب بماند و بعد با يك مسواك آن مخلوط را روي لب ماساژ دهيد، پوست شما لايه برداري خواهد شد .در پايان با آب سرد لب هايتان را بشوييد.3ماساژ لب با به كار گيري از يخ براي قرمز‌رنگ شدن لب ها بسيار خوب ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.