۹ راهكار رفع كم آبي لب

آشنايي با انواع لوازم ارايش

۹ راهكار رفع كم آبي لب

بهترين مارك رژلب
۹ راهكار رفع كم آبي لب
بي آبي لب يك كدام از مشكلاتي ميباشد كه خيلي از خانم‌ها را مخصوصا در‌اين روزها سال كه هوا رو به سردي مي‌رود، آزار ميدهد. در حالتي كه شما هم يكي اين جماعت مي باشيد، پيشنهاد‌هاي تحت را دورازشوخي بگيريد:...
 
كم آبي لب يكي‌از مشكلاتي ميباشد كه خيلي از خانم‌ها را مخصوصا در‌اين روزها سال كه هوا رو به سردي مي‌رود، آزار ميدهد.
 
در صورتيكه شما هم يك كدام از اين جماعت مي‌باشيد، سفارش‌هاي پايين را دور از شوخي بگيريد:...
۱. بدور رژلب‌هاي مات و كم آب را خط بكشيد. رژلب‌هاي چرب و مايع، شايسته ترين مواد آرايشي براي لب‌هاي خانم‌هايي ميباشد كه از كم آبي لب سختي مي برند.
 
۲. در صورتي با به كارگيري از رژلب مبتلا بي آبي لب ميشويد، بهتر ميباشد گذشته از استعمال از آن، لب‌هاي خويش را با پاره اي پماد ويتامين A چرب فرماييد.
 
۳. در رخ نياز، لب‌هاي خويش را با شوينده‌هاي ملايمي مانند صابون خانگي ‌هاي كرم‌دار يا اين كه شامپو كودك بشوييد.
 
۴. دو قاشق چايخوري شكر و يك قاشق‌خوري عسل را با هم مخلوط و اين خمير را ۵ دقيقه روي لب‌هاي كم آب و رخنه‌‌خورده‌تان بگذاريد. اين عمل را ۲ توشه در روز تكرار فرمائيد تا لب‌هايتان قابل انعطاف‌خيس شوند. ميتوانيد اين خمير را براي از في مابين رفتن پوسته‌هاي لب، مقداري روي آن‌ها مالش دهيد و در غايت هم با آب ولرم بشوييد.
 
۵. قبلي از خواب، تركيبي از عسل و گليسيرين صحيح فرمائيد و آن را روي لب‌هايتان بزنيد. اين مخلوط را صبح كه بيدار شديد، از روي لب خويش با آب ولرم منزه فرمائيد و اعجاز آن را در قابل انعطاف شدن لب‌هايتان مشاهده كنيد.
 
۶. يك مشت لبريز، برگ گل سرخ شسته‌گرديده را در مقدار مقداري شير به زمان يك‌سري ساعت، تر نماييد. آن‌گاه با تركيب كردن برگ‌هاي گل و شير، خمير يكنواختي صحيح نماييد و آن را روزي ۲ توشه روي لب‌هاي پوسته‌پوسته‌گرديده يا اين كه سوراخ‌خورده بگذاريد. قرار دادن اين خمير روي لب‌ها، پيش از رفتن به رختخواب، امداد متعددي به قابل انعطاف‌خيس شدن پوست لب مينمايد.
 
۷. روزي ۴ توشه روغن طبيعي نارگيل يا اين كه كرچك روي لب‌هاي كم آب خويش بزنيد. اين روغن‌ها، از قادر‌ترين و موثرترين قابل انعطاف‌كننده‌هاي طبيعي لب در روزهاي سرد و كم آب سال محسوب ميشوند.
 
۸. استعمال از وازلين، كره و روغن اختصاصي پوست نوپا‌ها هم در قابل انعطاف كردن لب‌ها تاثير دارااست.
 
۹. هنگام خوراك تناول كردن، دستمال را روي دهانتان نكشيد بلكه كناره‌اي از دستمال‌هاي قابل انعطاف و لطيف را آهسته روي لب‌هايتان بگذاريد و برداريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.