طولاني تر خانم ها در آرزوي لب هاي پررنگ

آشنايي با انواع لوازم ارايش

طولاني تر خانم ها در آرزوي لب هاي پررنگ

بهترين مارك رژلب
طولاني تر خانم ها در آرزوي لب هاي پررنگ ميباشند.اين درحاليست كه برخي ها از لب هاي بزرگشان لذت مي‌برند فارغ از اينكه نياز به هيچگونه پيرايش،كار جراحي و يا اين كه روش هاي ديگري داشته باشند.
درصورتي كه شما هم لب هاي كوچك و باريكي داريد،بهتر ميباشد بجاي اينكه يكراست به دكتر معالج زيبايي مراجعه‌كنيد،اين فراگيريِ پيرايشِ لب را آزمون نماييد.
ميتوانيد از طريق ذيل سازي براي پررنگ كردن لب هايتان استعمال نماييد تا طبيعي خيس بنظر آيد.فقط كاري كه بايستي بكنيد اين ميباشد كه فرآيند تحت را دنبال نماييد و اين توليدات را تنظيم نمائيد:
--- كرم پودر
--- قلمِ لبي كه دو سكو از رنگ طبيعيِ پوستتان تيره خيس باشد
--- يك لايه بردارِ لب (اسكرابِ لب)
--- قابل انعطاف كننده يا اين كه مرطوب كننده ي لب
--- رژ لب


پيشين از اينكه كرم پودر را بزنيد بايستي لبهايتان را قابل انعطاف فرمائيد.مي توانيد يك لايه بردارِ لب يا اين كه همون اسكرابِ لب را از دكان تهيه و تنظيم فرمائيد و يا اين كه اينكه خودتان در منزل يك اسكراب تهيه و تنظيم فرماييد كه در‌اين‌حالت‌ در يك پياله كوچك ، يك قاشق سوپ خوري شكر سپيد را با اندكي عسل تركيب فرماييد و براي يكسري دقيقه روي لب هايتان بماليد.بعد از آن با آب بشوئيد و فورا كرم قابل انعطاف كننده بزنيد.يكسري دقيقه طاقت نماييد تا جذب شود و در پايان با يك دستمال پاك،ما‌نده كرم را تميز فرمائيد. 


گام دوم اين ميباشد : روي لب هايتان كرم پودر بزنيد.آنگاه با قلمِ لب قهوه اي مقداري خارج از خط لبِ طبيعي تان بكشيد.بعد مانند تصوير اواسط لب هايتان چندين خط بكشيد و مقداري پخش نمائيد.


و درحال حاضر رژ لب را بزنيد.حتي مي‌توانيد يك رنگ تيره خيس را نيز گزينش فرمائيد تا با آن به دور تا به دورِ لب را يه خرده تيره فرمائيد تا پر رنگ خيس به ديده بيايد.
از لب هاي وسيع تان لذت ببريد !
ويدئويي در همين موضوع بيينيد:
""جديدترين و خلاقانه ترين كليپ ها را در سايت جشنامه ملاحظه كنيد""

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.