براي داشتن لب‌هايي خوشگل

آشنايي با انواع لوازم ارايش

براي داشتن لب‌هايي خوشگل

بهترين مارك رژلب
براي داشتن لب‌هايي خوشگل ، حجيم و ازبين بردن كم آبي بدور لب ميتوانيد از راهكارهاي طبيعي و در دسترس استعمال فرمائيد در اينجا به معرفي به راهكارهاي داشتن لب‌هاي قشنگ و تندرست ميپردازيم.
رفع كم آبي لب به امداد آبليمو
براي رفع كم آبي لب و پر‌نور شدن آن ها كافيست مقداري آبليمو و شكر را با يكديگر تركيب فرمائيد و به دوران ۱۰ دقيقه بر روي لب‌هايتان قرار دهيد.

داشتن لب‌هايي حجيم به امداد روغن نعناع
اكثر وقت ها بانوان براي داشتن لب‌هايي حجيم‌خيس دست به فعاليت‌هاي خطرناك ميزنند و ژل‌هايي را تزريق ميكنند، البته اعتنا بدين نكته ضروري ميباشد كه براي داشتن لب‌هايي حجيم فعاليت رنج در پيش نداريد بلكه به ياري طرق سهل وآسان و طبيعي اين‌فعاليت انجام شدني ميباشد؛ روزمره پاره اي روغن نعناع بر روي لب‌هايتان بماليد اين روغن پوست را تحريك مي نمايد و خون را به لب‌ها مي آورد و باعث حجيم‌خيس شدن لب‌هايتان مي شود.

ازبين بردن چروك به دور لب به امداد روغن هسته انگور
چين و چروك‌هاي بدور لب را به امداد ماسك طبيعي از ميان ببريد براي تنظيم اين ماسك عسل، روغن هسته انگور، ماست و چاي سبز را با يكديگر ادغام نماييد و به مقطع ۲۰ دقيقه بر روي خطوط خنده و چين و‌چروك‌ها قرار دهيد و بعد از آن با آب سرد بشوييد.

پررنگ كردن لب با دارچين
براي پررنگ كردن لب‌ها رويه ديگري هم موجود هست و آن به كار گيري از پودر دارچين ميباشد؛ پودر دارچين را بر روي لب‌هايتان قرار دهيد همينطور چنانچه لب‌هايي حساس داريد مي توانيد پاره اي وازلين را با دارچين تركيب كرده و يك‌سري ساعت بر روي لب‌هايتان قرار دهيد.

لب‌هاي خويش را با وازلين مرطوب فرمائيد
براي معالجه لب‌هاي شكاف خورده از وازلين، كره كاكائو، ويتامين E و آلوئه ورا به كارگيري نمائيد و به امداد آنها لب‌هايتان را مرطوب نگه‌داريد.

چه طور لب‌هاي خويش را پر‌نور كنيم؟
در صورتي‌كه لب‌هايي سياه داريد و ميخواهيد كه‌اين سياهي را ازبين ببريد ليمو و عسل را با يكديگر تركيب نماييد و به دوران يك ساعت بر روي لب‌هايتان قرار دهيد استعمال روزمره اين ماسك باعث از في مابين رفتن سياهي و كدري لب‌ها مي‌گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.