درين محرمانه از شخصيت شناسي تارنما

آشنايي با انواع لوازم ارايش

درين محرمانه از شخصيت شناسي تارنما

بهترين مارك رژ لب

درين محرمانه از شخصيت شناسي تارنما شخصيت شناسي ديدني از روي رنگ رژ لب آيتم عشق و علاقه تان را در‌پي بخوانيد.شخصيت شناسي از روي رنگ رژ لبهرمورد از رفتارهاي شخصيتي مانند دست دادن، ديده هاي تان و دست نويس تان يا اين كه حتي دسته پوشش و آرايشتان نشان دهنده شخصيت شماست. شما ميتوانيد شخصيت طرف مقابل تان را با دقت به رفتارهاي وي بشناسيد.اين ايام از روي هر چيزي به موضوعي در رابطه شخصيتتان پي مي‌برند و اين توشه نوبت به شخصيت شناسي از روي رنگ رژ لب گزينه عشق تان ميباشد. به حيث قضيه نيكي براي مشغول شدن مي‌آيد خير؟ رنگ آيتم عشق و علاقه تان را در كامنت ها بنويسيد و بگوييد آيا چيزهايي كه گفته شد به حقيقت نزديك بود يا اين كه نه.
رنگ رژ لبتان شخصيت شما‌را برملا مي‌نمايدخانم هايي كه از رنگ صورتي گرم به كارگيري ميكنند انرژيك و ابليس ميباشند


استعمال از رنگ رژ لب براي آشنايي شخصيت اشخاصبراي خانم هايي كه انرژي فراواني دارا‌هستند صورتي گرم رنگي بدون نقص ميباشد. خانم هايي كه به سراغ اين رنگ ميروند در واقع مي‌خواهند آن احساس بازيگوشي و انرژي درونيشان را به بيرون تراوش نمايند.

خانم هايي كه از رنگ آلويي به كار گيري مي‌كنند مختص مي باشند


به كارگيري از رنگ رژ لب براي آشنايي شخصيت اشخاصرژ لب آلويي به نيكي خويش را در يك عده نشان ميدهد و خانم هايي كه از اين رنگ به كارگيري مي نمايند صد رد صد از گزينه اعتنا قرار تصاحب كردن شرم ساري نمي كشند. خانم هايي كه به رنگ آلويي عشق و علاقه نشان مي‌دهند در واقع اعتماد به نفسي جالب براي سايرافراد دارا هستند و از بحران ها نمي ترسند. رژ لب آلويي همينطور نشان دهنده استايلي مختص ميباشد زيرا هر كه اين رنگ را به كار گيري مي‌نمايد از ديگرافراد منقطع مي‌شود.

خانم هايي كه از رنگ قرمز‌رنگ اسپرت استعمال مي‌نمايند احساسي مي باشند


به كارگيري از رنگ رژ لب براي آشنايي شخصيت اشخاصصحيح مانند خانمي كه از رژ لب با رنگ آلويي خوشش مي‌آيد، طرف داران رژ لب قرمز رنگ هم مشكلي با راءس دقت قرار دريافت كردن ندارند. خانم هايي كه قرمز‌رنگ بولد را دوست دارا هستند معمولا از اعتماد بنفس بالايي برخوردار مي‌باشند و به خويش اطمينان دارا هستند. اين خانم ها همينطور بسيار رمانتيك مي‌باشند.

خانم هايي كه از رژ لب به كارگيري نميكنند با كسي مزاح ندارند!


به كار گيري از رنگ رژ لب براي آشنايي شخصيت اشخاصزماني رنگ طبيعي را براي لب ها تعيين ميكنيد يعني ميخواهيد بدون شوخي گرفته گرديد. اين خانم ها دورازشوخي و اهل فعاليت مي باشند و نبايد رمز به سرشان بگذاريد.

خانم هايي كه از رژ لب درخشان به كار گيري ميكنند كريم ومهربان ميباشند


استعمال از رنگ رژ لب براي آشنايي شخصيت اشخاصرنگ درخشان نشان ميدهد هر كس آن را به كارگيري كرده كريم ميباشد و اهل تظاهر وجود ندارد. خانم هايي كه به چنين رژ لب هايي عشق دارا هستند زياد خويش را بدون شوخي نمي گيرند و شما هم نبايد آن‌ها‌را دورازشوخي بگيريد زيرا در‌صورتي‌كه طنز مي‌كنند از روي آساني ميباشد.



شخصیت شناسی از روی چهره افراد

چهره خوانی و شناخت شخصیت

چهره خوانی : چهره خوانی به این معـنا است که شما فقط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

چهره خوانی توسط مردم در اعصار مختلف انجام شده است و شناختن شخصیت افراد تنها از روی خصوصیات ظاهری ، صورت آنها مساله بسیار جالبی است، نکات ظریف و دقیق و پیچیدگی های بسیاری در علـم چـهـره خـوانـی وجـود دارد ولی من در اینجا به بیان نکات اصلی تر و مهمتر آن بسنده می کنم.

بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه ویژگیهای شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود ، با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تقسیم می شود.

 

نمونه هایی از علوم چهره خوانی عبارتند از : متوپوسکپی : علم پی بردن به درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی ؛ فرنولوژی : علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشکیل جمجمه ؛ فیزیـوگـنومی یا عـلم چـهره شـنـاسی ، موضوعی است که به آن خواهیم پرداخت ؛ این علم به ما می آموزد که چگونه از روی صورت و چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.